BURRA ACTIVE AGE DEFENSE DAY CREAM, DNEVNI KREM ZA AKTIVNU NEGU KOŽE, 50ML - Smile & Spirit - Beauty Blog

09 март 2022

BURRA ACTIVE AGE DEFENSE DAY CREAM, DNEVNI KREM ZA AKTIVNU NEGU KOŽE, 50ML


 Ako želite neku super hidrantnu dnevnu kremu, koja nije mnogo teška, a sasvim lepo hidrira lice, onda je ovo krema za vas. Dobila sam je na poklon i baš sam potrošila svoju The Ordinary hidrantnu kremu (o kojoj ću vam pisati u narednim nedeljama). Krema je lagana, lepo neguje, super je kao podloga ispod šminke, stvarno odlična krema.

Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Srbija
Brend: ESENSA d.o.o., Burra
Cena: 1452,00 dinara
Pakovanje: 50 ml

Nisam sigurna da li se može kupiti u nekim apotekama ali može se poručiti online. 

*sajt za proveru sastojaka http://cosdna.com/eng/ingredients.php .

Sastav: Caprooyl Tetrapeptide, hijaluronska kiselina, beta-glukan, ulja marule i argana.


Krema je sneg bele boje, ima veoma prijatan, blag miris. Lako se razmazuje, lepo se upija, ne masti kožu. Jedna lepa hidrantna dnevna krema. Navedeno je kako obezbeđuje visok stepen hidratacije i vidljivo ublažava postojeće bore i fine linije. Po mom skromnom mišljenju, ovo je krema koja bi verovatno većini odgovarala, bez obzira na tip kože. 

Na sajtu esensa.rs sam pročitala da Caprooyl Tetrapeptide-3 stimuliše normalne metaboličke procese i sintezu proteina kože: kolagena, fibronektina i laminina. Poznato je da peptidi imaju veoma pozitivan uticaj na kožu, smanjuju nastanak finih linija i bora, obezbeđuju konstantnu hidrataciju i regeneraciju zrele kože. Hijaluronska kiselina takodje doprinosi hidrataciji kože. Molekuli hijaluronske kiseline akumuliraju i vezuju vodu pa koža postaje svežija, jedrija i negovanija. Prisutno je i arganovo ulje, za koje je dokazano da pospešuje mikrocirkulaciju i omogućava maksimalnu "prehranu" ćelija kože,. Takodje, poznato je da nadoknađuje vlagu, ujednačava ten, vidno smanjuje bore, regeneriše kožu. Ulje marule koža lako apsorbuje, a ono lepo hidrira i štiti kožu. Beta-glukan podstiče sintezu kolagena i štiti kožu je od spoljašnjih uticaja.

Sastav joj je stvarno jako lep i prosto vas tera da sa uživanjem koristite ovu kremu. 

Način korišćenja:

U uputstvu - Burra dnevni krem 50ml.pdf, koje se može skinuti i na sajtu, stoji da kremu treba nanositi ujutru, na očišćenu kožu lica, vrata i dekoltea. 

S obzirom da je ovo dnevna krema za hidrataciju kože, namenjena je svakodnevnoj  nezi i regeneraciji,  ja sam je koristila za hidrataciju i ujutru i uveče, a ne retko i tokom dana, nakon posla kad bih očistila lice i skinula šminku. 


Prelepo hidrira kožu, i ostavlja je blistavom i svežom. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Mogu reći da me ova krema baš prijatno iznenadila i ispunila  moja očekivanja po pitanju hidratacije.  Trajala mi je nekih mesec dana, ali sam je stvarno non stop koristila, posebno što u to vreme nisam imala ni jednu drugu kremu za hidrataciju. Ako želite neku "osnovnu" kremu, koja će lepo hidrirati lice, a spremni ste da izdvojite preko 1000 dinara za nju, slobodno to uradite, jer sigurno će vam se svideti. 

Zaključak:

Što se ove kreme tiče, moji utisci su i više nego pozitivni. Medjutim, mislim da je sama neću kupiti ponovo jer mi je cena iskreno previsoka. Volela bih da probam i noćnu kremu iz ove serije, pa ako budem rešila da kupim izbor će biti noćna varijanta. Svakako ova krema ima sve moje preporuke i sigurno nećete biti razočarani ako odlučite da je kupite. Za mene će ovo biti dobar izbor ako budem želela da je nekome poklonim, za rodjendan ili neku drugu priliku.


Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

Нема коментара:

Постави коментар