Mali uvod u velike promene - Smile & Spirit - Beauty Blog

19 март 2021

Mali uvod u velike promene

Zdravo svima koji ste se slučajno ili namerno, našli na stranicama ovog bloga 😀

Htela bih da vam prenesem svoje iskustvo, s obzirom da sam, zaista godinama i godinama, radila na tome da unapredim kvalitet svoje kose. Čak i pored dosta komentara tipa: tvoja kosa je tanka, to je genetika..nisam odustajala. Znala sam da ću uspeti, samo je bilo pitanje kad. 

Danas, slobodno mogu da kažem da imam kosu koja je lepa i negovana, neke srednje dužine, uostalom, videćete i sami, sigurna sam da ću okačiti slike, pa ćete i sami moći da uočite razliku u odnosu na ono kako je izgledala ranije i kako izgleda sad.

U ovom uvodu želim da stavim akcenat na nekoliko, za mene bitnih, stvari koje su uticale na to da mi se kvalitet kose popravi. Probala sam puno toga, pre svega različite načine ishrane. Ishrana koja sadrži puno voća, povrća, sirovog povrća pre svega, puno tečnosti, što manje mesnih preradjevina i suhomesnatih proizvoda, belog brašna, izbegavanje slatkiša, grickalica, zaista u mnogome doprinosi kvalitetu i stanju kose.

Medjutim, ono što moram primetiti, da je u mom slučaju najviše delovalo je korišćenje ricinusovog ulja, pre svega, zatim kokosovog i maslinovog ulja, a onda i preparata koje sam sama pravila o kojima će na blogu takodje biti reči. Ono što mi je takodje jako pomoglo da popravim kvalitet kose je - KANA. Htela sam da izbegnem farbanje i korišćenje hidrogena i jedina prirodna opcija koju sam imala na raspolaganju bila je kana. Kada sam 2010 odlučila da krenem sa veoma intenzivnom negom kose susrela sam se, kao verovatno i većina vas koji su imali ili imaju sličan problem, sa velikim brojem maski koje na različite načine neguju kosu. Predstaviću vam proizvode za koje sa sigurnošću mogu tvrditi da su doprineli promeni moje kose i kojima sam beskrajno zahvalna. Nekima od njih sam ostala verna do danas, a naravno kao i većina žena, devojaka, volim da probam nove stvari i da ispitujem njihov uticaj i delovanje, testiram ih minimum 3 meseca i nakon tog vremena mogu da kažem da li postoji promena, da li mi se promena svidja ili ne ili uopšte nije došlo do promene.

Pa hajde da krenemo redom, sa recenzijama proizvoda. 

Iskreno se nadam da će vam ovaj blog biti od koristi i da ćete uživati u svakoj od objava.

Evo nekoliko slika:


Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
želim vam prijatan dan !
Gordana.

2 коментара:

  1. Pozdrav! Jako mi se dopada blog. Imam problem sa opadanjem kose, htela bih da se farbam kanom, da li bi mogla da napišeš nešto o tome? Hvala u napred!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada :) Tekst o kani upravo pripremam i mislim da će se za koji dan naći na stranicama bloga :) kao i na instagramu. Puno pozdrava od mene, tu sam za sva pitanja :)

      Избриши