The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% - Smile & Spirit - Beauty Blog

14 децембар 2021

The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%

Čitala sam puno o vitaminu C i njegovim benefitima za negu lica. Nisam baš bila sigurna za koji da se odlučim, od mnogobrojnih koje trenutno možemo naći na tržištu. Moj prvi susret sa vitaminom C je bio Velnea serum sa vitaminom C o kome sam napisala detaljnu recenziju. Medjutim, želela sam da probam nešto "jače" i da se uverim da li je tačno ono što mnogi pričaju, da vitamin C posvetljuje, uklanja tamne fleke i hiperpigmentacije, izjednačava ten i da je u svakom smislu odličan za negu lica. Pošto je moje iskustvo sa The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% bilo ( i ostalo) i više nego pozitivno, a pošto su The Ordinery proizvodi zaista veoma povoljni, rešila sam da upravo u Metropolitenu potražim ovaj, toliko cenjeni, vitamin i da ga uvrstim u svoju negu.

Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Kanada
Brend: The Ordinary
Cena:  850 dinara 
Pakovanje: 30 ml

Može se kupiti u Beogradu u Metropolitenu, a evo i linka do proizvoda: Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% 

Proizvod dolazi u maloj tubici, sa zatvaračem. Bele je boje i dosta je tečan. Formula je kremasta i rekla bih, masnija. Sadrži kao neka mala sitna zrnca, koja se u dodiru sa kožom istope i potrebno je malo više vremena kako bi ga koža upila. 


Sastav: Ascorbic Acid, Squalane, Isodecyl Neopentanoate, Isononyl Isononanoate, Coconut Alkanes, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Ethylhexyl Palmitate, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Hyaluronate, Glucomannan, Coco-Caprylate/Caprate, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Acrylates/Ethylhexyl Acrylate Crosspolymer, Trihydroxystearin, Bht.

*sajt za proveru sastojaka http://cosdna.com/eng/ingredients.php .

Na Deciem-ovom sajtu sam pročitala da je vitamin C veoma efikasan antioksidans, da tokom duže upotrebe posvetljuje ten i utiče na sitne linije i bore koje se pojavljuju kao znakovi starenja kože. Takodje je navedeno da je ovo formula bez vode i bez silikona, da sadrži 23% čiste L-askorbinske kiseline koja ostaje potpuno stabilna zbog odsustva vode. Sadrži i hijaluronsku kiselinu i idealna je kao tretman pre spavanja. 


Napomenuto je, da je ovo suspenzija jako sitnog, veoma finog, praha L-askorbinske kiseline, pa obezbedjuje najdirektnije, lokalno izlaganje, ekstremno velikim koncentracijama vitamina C. 

S tim u vezi, postoje 2 osnovne stvari koje treba uzeti u obzir:

1) Može se očekivati veoma jak osećaj peckanja, tokom prve dve nedelje upotrebe dok se ne posdigne tolerancija kože na tako visoku koncentraciju vitamina C

2) Ova suspenzija dolazi u nekoj "puderastoj" formi, pa se ne ponaša kao serum ili krema, tako da je potrebno neko vreme kako bi se upila u kožu. Takodje, moguće je, po želji, razblažiti je u nekoj kremastoj bazi (nekoj kremi za negu lica) kako bi se lakše omogućilo koži da vremenom izgradi toleranciju

Način korišćenja:

Na Metropolitenovom sajtu stoji da se ova krema nanosi na lice ujutru i uveče. Medjutim, istraživajući po internetu i čitajući o samom vitaminu C, a i s obzirom da Deciem preporučuje da je najbolje koristiti je samo uveče, odlučila sam da ću je i ja nanositi samo pre spavanja. Isto tako sam pronašla, da ukoliko koristimo bilo kakve preparate koji u sebi sadrže vitamin C, preko dana, SPF faktor je obavezan. SPF koristim i leti i zimi, svakako, tako da on predstavlja sastavni deo moje, jutarnje, rutine. Ono što želim da napomenem, je da leti koristim SPF 50+, dok u prolećnom, jesenjem i zimskom periodu koristim 15, 20 ili 30, u zavisnosti od vremena. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Kada sam kupila ovu kremu, tubica od 30 ml mi se učinila toliko malom (i tankom 😂😂😂)  da sam se na momenat i razočarala. Pomislila sam, ovo ću potrošiti za 2 nedelje, neću ni stići da primetim radi li nešto. O kako sam se prevarila! Krema mi traje puna 3 meseca. Ne mogu da procenim za koliko je još ostalo, ali recimo da je tri i po meseca, period u kome fino može da se istestira neki proizvod i da  se vidi da li vam se proizvod dopada ili ne dopada, kao i da li vam odgovara, da li prija vašoj koži i da li ćete ga kupiti ponovo. 

Moj prvi utisak i reakcija na ovu suspenziju, nije baš bio sjajan. Učinilo mi se da je taj vitamin C u toj formi, nekako previše uljan i da će mastiti kožu. Pri tom, osećaj peckanja na licu, nakon prve upotrebe je baš bio jak i ako sam stavila sasvim malu količinu. Medjutim, upravo to peckanje me je i podstaklo da istrajem jer sam znala da je to dobar znak😀 Kada testiram neki proizvod, uvodim ga postepeno, pa sam to uradila i sa ovom formom vitamina C. U početku sam ga stavljala dva puta nedeljno, dok se koža nije navikla. Kasnije sam ga koristila tri puta nedeljno, a onda svakog drugog dana. Moram reći, da s obzirom da je bilo letnje vreme, i ako sam pročitala da može da se koristi i u jutarnjoj rutini, ja to nisam praktikovala. Postao je deo moje večernje rutine, a preko dana sam koristila i SPF kreme, jer nisam želela da rizikujem.  Peckanje je nestalo nakon sedmog, osmog puta, a svakako je svaki naredni put, posle prvog peckanje bilo sve slabije. Moje fleke koje sam imala od sunca, su nestale za ova 3 meseca. Bojala sam se samo da mi se na moru ne vrate, jer koliko god se trudili da zaštitimo lice, šeširima, kremama sa SPF-om, opet prilikom kupanja ili šetanja, makar i do vode ili do smeštaja, lice bude izloženo suncu. Moje oduševljenje ovim proizvodom je bilo još veće kada sam ustanovila da mi se fleke nisu vratile i kada sam videla da i drugi primećuju promene na mom licu. Ne samo da je bilo znatno svetlije, blistavije, nego je i ten postao nekako ujednačen.

Zaključak:

Sasvim sam sigurna da ću ponovo kupiti ovaj vitamin C. Jako mi se dopada i definitivno mislim da sam napravila odličan izbor kupivši baš ovaj The Ordinary.  Nemojte suditi na osnovu mililitraže i ambalaže, jer kao što ste mogli pročitati veoma je efikasan. Sestra ga je takodje kupila i trenutno ga koristi, a ima baš puno hiperpigmentacija i fleka od sunca po licu, pa čekam da vidim kakve će ona imati rezultate. Svakako ću napisati mali update kad mi prenese svoje utiske. Što se samog pakovanja tiče, tubica je okej, a proizvod jeste malo tečniji, ali zaista je potrebna vrlo mala količina za celo lice. Ja sam ga koristila po celom licu i vratu, dok sestra kaže da ga koristi ciljano stavljajući ga samo na fleke. Sačekaću da vidim i njene utiske, nadam se da će i ona biti zadovoljna kao ja😊

Pišite mi da li ste vi probali neki vitamin C i kako ste zadovoljni. Svakako bih volela da probam još neki, mada čim budem ponovo u Beogradu sigurna sam da neću zaobići Metropoliten😁

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri, prijatan dan želi vam Gordana.



2 коментара: