Ziaja Acai Berry Body Mousse - Smile & Spirit - Beauty Blog

28 април 2021

Ziaja Acai Berry Body Mousse

 Nisam baš neki preveliki fan mazalica za telo, posebno onih koje se ne upijaju odmah, nego treba da se čeka kako bi ih koža upila. Volim da negujem telo ali preferiram one hidrantne, "lagane" butere ili mleka, koji neguju, ne ostavljaju lepljiv ili "vlažan" trag i bukvalno se momentalno upiju. Takodje ne volim uljane mazalice, a s obzirom da imam poprilično suvu kožu te "bogate", hranljive, bih baš trebala da koristim i zavolim, ali nešto mi ne polazi za rukom.

Dešava mi se, da mi mazalica mesecima stoji u kupatilu, a ja je preskačem, što naravno nije ni pohvalno, a ni preporučljivo. Ako  mi se još u mojoj potrazi za idealnom, "brzoupijajućom", modernom (večito se nadam da će izmisliti nešto za šta će mi trebati minut da se namažem, a posle čega će koža biti glatka, satenski meka i hidrirana), hranljivom ali nelepljivom (mogu li navesti još nešto?!) mazalicom, desi da naletim na neku koja ostavlja onaj "beličast" trag koji nikako da se upije, tu momentalno prosledjujem sestri, mami, kumi, drugarici ili bilo kome, ko nije toliko zahtevan kao ja!

 Dakle, da ste me pre tri meseca pitali koja mi je omiljena mazalica za telo, verujte mi ne bih mogla da navedem ni jednu, koja mom "izbirljivom" ukusu prija, ali ako me sad pitate to je  Ziaja Acai Berry Body Mousse!!!


Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Poljska
Proizvođač: Ziaja
Cena: oko 500 din, a često se može naći i na popustu kada košta oko 400 din
Pakovanje: 200 ml proizvoda

Ovaj mus sam dobila na poklon, a videla sam da se može kupiti u Lilly i DM drogerijama.
Pokušala sam da ga pronadjem online ali na žalost izgleda ga trenutno nema u ponudi.

Pošto me poklončić iznenadio, nisam stigla da se prethodno detaljno informišem i iščitam sve moguće recenzije. S obzirom da kod kuće nisam imala ni jedan proizvod ovog tipa, rešila sam da ga isto veče i probam. Ovo je novi brend na našem tržištu, koji se nedavno pojavio i veoma brzo pokupio simpatije. 

"Ziaja je poljski proizvođač farmaceutskih proizvoda i visokokvalitetne kozmetike zasnovane na efikasnim sastojcima za negu lica, tela i kose. Kompaniju su osnovala dva farmaceuta, Aleksandra i Zenon Ziaja, 1989. godine. Ziaja brend obuhvata širok spektar proizvoda koji su dizajnirani da pomognu svim tipovima kože. Ovo je brend za celu porodicu i nudi specijalizovane linije kako za žene i muškarce, tako i za bebe i decu. Njihova ponuda uključuje više od 1000 vrsta proizvoda koji su "skin-friendly" i "environment-friendly" (pogoduju koži i životnoj sredini, spadaju u ekološko prihvatljive proizvode). Ziajine najprodavanije linije uključuju: liniju kozjeg mleka, liniju maslinovog ulja i liniju kakao maslaca, a od nedavno i ovu liniju sa acai berry bobicama."

Meni je ovo bio drugi kontakt sa ovim brendom (prvi je bila njihova dnevna krema od kozijeg mleka za lice i o njoj ću napisati detaljnu recenziju). Proizvode iz ove linije sa acai bobicama posmatram i merkav već duže vreme, ali sam bila fokusirana na proizvode za negu lica. Verovali ili ne, jako sam se obradovala kada sam ovo dobila na poklon i kada sam na pakovanju pročitala da je u pitanju "mus". Ovo me je odmah asociralo na nešto veoma lagano, nemasno, brzoupijajuće!!!!!



Sastav: Aqua, Isopropyl Palmitate, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Dimethicone, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Beta-Glucan, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Hialuronian sodu, Sodium Polyacrylate Starch, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, CItronellol, Coumarin, Sodium Hydroxide, CI 16035

Na pakovanju je naznačeno da je ovo veoma lagan proizvod (pena ili mus) sastavljen od kompleksa prirodnih aktivnih supstanci: acai bobica, beta glukana, shea maslaca, vitamina E i hijalurnoske kiseline. Akcenat je stavljen na acai bobice koje su veoma moćan antioksidans. Efikasno neguje, zaglađuje, omekšava i hidrira kožu. Smanjuje hrapavost i ne ostavlja kožu lepljivom!!!!!  Dermatološki i alergološki testirano. Veganski je proizvod, a ono što je meni, kao i  verovatno mnogima, zapalo za oko, je, da je ovo proizvod "against effects of tech neck", odnosno, protiv bora koje su nastale usled stalnog naginjanja glave, na vratu i dekolteu, prilikom korišćenja mobilnih telefona, tableta i sl. Kao što sam na početku ovog teksta naglasila, s obzirom da nisam neki preterani fan mazalica, mislila sam, ako ništa drugo, s ovim proizvodom ću bar imati dobar motiv za korišćenje - ukloniti bore sa vrata


Miris i tekstura ovog proizvoda su fantastični! Toliko jedan nežan i prijatan miris, ne previše intenzivan, za koji verujem da bi se svima dopao. Ovo je pravi, pravcati mousse, samo ne za jelo nego za telo! Mene je odmah podsetio na umućenu slatku pavlaku, sa ukusom acai bobica :) Nežan, vazdušast, mek, a opet nekako "bogat" i negujući!



Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: "Umasirajte mousse u kožu i ostavite dok se potpuno ne upije. U slučaju isušene kože, koristite najmanje dva puta dnevno".

Kako sam ga ja koristila 
Od kad sam ga dobila, do danas, potrošila sam dva pakovanja ovog musa,treće trošim, a četvrtu kutiju imam u rezervi! Već prvo veče kad sam ga probala bila sam oduševljena. Konačno se pojavio super strava proizvod kreiran baš za mene! Ma sve mi odgovara kod ovog fantastičnog šlaga za telo! Miris, tekstura, hidratacija, upijanje, kako deluje na moju kožu, sve, baš sve mi se dopada! Mazala sam ga nakon kupanja, jako lepo se upija, bar je to slučaj sa mojom kožom. Veoma je lagan, ali isto tako i hranljiv, gustina mu je baš onakva kakva treba da bude. Taman dok namažete celo telo, on se fino upije i spremni ste za oblačenje. Ne ostavlja apsolutno nikakav trag, ni na telu, ni na odeći. Koža baš bude elastična i hidrirana i pri tom miriše predivno! Miris se ne zadržava predugo, taman koliko treba, ostaje ona nežna mirisna nota, koja je prijatna, osvežava i ne "guši" ni vas, a ni nikog u vašoj blizini. Drugu i treću kutiju sam kupila sa idejom da jednu trošim samo na vrat i dekolte, a jednu da imam za telo nakon tuširanja. Na vrat i dekolte nanosim i ujutru i uveče, i mnogo mi se svidja koliko mi je i ovaj deo lepo hidriran i uopšte dopada mi se ideja da imam specijalni mus za negu ovog područja. Mislim da i sami možete osetiti koliko sam zavolela ovaj proizvod i koliko sam srećna što konačno i ja imam svoju omiljenu mazalicu za telo!

Moji utisci nakon korišćenja:

Što se mene tiče ja sam završila svoju potragu za idealnom mazalicom, ovaj proizvod je za mene otkriće, moj favorit meseca, godine, decenije, zauvek! Pošto sam u startu bila oduševljena, prvu kutiju sam zaista jako brzo potrošila, mislim da mi nije trajala ni tri nedelje! Kod druge kutije sam postala "štedljivija" i stavila sam veći fokus na vrat i dekolte, ali s obzirom da sam želela da mažem i telo, brže bolje sam otišla i dokupila još dve kutije ovog musa, jedan za telo, a jedan "za rezervu". Mislila sam, samo da ga ne povuku iz prodaje ili da se ne desi da kad odem da ga kupim da ga nemaju. Nadam se da će nastaviti da stiže u DM i Lilly, jer poslednja dva puta kad sam bila, nisu ga imali. Ne znam da li utiče na bore na vratu i dekolteu, ne mogu da kažem da su nestale, ali da područje vrata i dekoltea izgleda lepše to je činjenica. Koža je svakako mnogo lepša, mekša, jedrija i ne znam da li je to neki moj subjektivni osećaj ali deluje mi i blistavije, svetlije i svežije nego ranije. 

Zaključak:

Prvo da zahvalim sestri što mi je baš ovo (između ostalog :)) kupila za rodjendan i što me spasila dalje potrage i gubljenja i novca i vremena, na različite mazalice koje mi možda (čitaj: sigurno!) ne bi odgovarale. Ova mi toliko paše, da stvarno ne mislim da prilazim polici na kojoj stoje ova sredstva za mazanje osim ako namenski ne krenem da kupim baš ovo! Svima onima, koji su poput mene, koji ne vole ulje na telu, lepljiv, mastan ili beli trag, kreme koje se dugo utrljavaju i za koje treba vreme da se razmažu i upiju, ovaj mus je idealna stvar. Spasiće vas svih muka koje ste do sad imali, bar je samnom to bio slučaj. Jedina mana mu je što ga evo već dve nedelje ne mogu pronaći ni u Dm-u ni u Lilly-ju :( Želela sam da kupim još kako ne bih ostala bez njega. Mislim da će biti idealan i za leto, jer prelepo hidrira. (Ostalo mi je još da istestiram da li će biti onog osećaja kad se posle tuširanja leti namažete, pa se kroz par minuta, ponovo "pojavi" proizvod koji ste prethodno navodno dobro umasirali u kožu, nadam se da znate na šta mislim). Bez obzira na to ja sam mus zavolela i za mene je ovo najbolji proizvod te vrste koji sam do sad probala, a verujte, probala sam ih baš dosta i ni jedan me nije ovoliko oduševio!!!!!

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.
 

4 коментара:

  1. Jaooo tačno sam čitajući ovaj tekst prepoznala sebe!!!! Mrzim lepljive i neupijajuće kreme za telo, a da ne govorim tek o onim masnim. Nikako ne mogu da nadjem nešto što mi odgovara. Čitam brdo recenzija na ovu temu ali sad kad sam videla da postoji ovo od ziaje trčim bukvalno da ga kupim i to ću odmah kupiti dva!!!!! Ako je ovako ko što si napisala biće mi savršeno!!!! Hvala za ovako iscrpno objašnjenje. Pošto ide leto da li bi mogla da preporučiš neku dobru kremu za lice sa SPF faktorom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Smile & Spirit6. мај 2021. 12:55

      Pozdrav, kasnim malo sa odgovorom :) Upravo sam objavila tekst o SPF kremici, pa možeš pročitati ako te još uvek zanima. Kako ti se dopada mus, obavezno javi utiske

      Избриши
  2. Одговори
    1. Smile & Spirit6. мај 2021. 12:56

      Drago mi je da ti se dopada i ja mislim da je savršen, samo da ga ne povuku iz prodaje :)

      Избриши