Dikson argabeta collagen MASCHERA - maska za kosu - Smile & Spirit - Beauty Blog

09 април 2021

Dikson argabeta collagen MASCHERA - maska za kosu

 



Ovu masku koristim duže od 3 godine. Prvo sam kupila ono manje pakovanje, a s obzirom da sam bila jako zadovoljna rezultatima, odlučila sam se u drugoj turi za ovo pakovanje od 500 ml. Ako niste probale ovu masku, a u potrazi ste za nekom kvalitetnom, hranljivom maskom, koja pritom jako lepo  hidrira kosu, savetujem vam da isprobate baš ovu. Obožavala sam ovu masku, a s obzirom da je količina ogromna, davala sam je na testiranje i mami i sestrama i drugaricama. Nema ko me nije pitao nakon što bi je isprobao, gde sam je kupila, koja je to maska, koliko često je koristim...Ako imate izuzetno suvu ili kovržavu kosu, takodje savetujem da je isprobate - verujte, kosa će vam dobiti potpuno neku novu dimenziju, kojoj verujem da se ne možete ni nadati, a i kako, ako je do sad niste probale :) Zavolećete ovu masku i sigurna sam da ćete svoje utiske deliti sa svima oko sebe, ali ono najbolje u svemu, je da će vaša kosa biti vaš najbolji ambasador - "govoriće" bukvalno umesto vas sve ono što vi sami ne budete umeli da prepričate. Jedino što vam preostaje je da je probate i da je koristite redovno tri, četiri meseca u kontinuitetu, pa da se same uverite u rezultat. 

Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Italija.
Proizvođač: MeDikson, Italija.
Cena: oko 1600 din za 250 ml
Kupila sam je u Balkanskoj ulici br.3 u Beogradu, u blizini hotela Moskva, mala prodavnica. Kasnije sam videla da može da se poruči i preko sajta Bellissima Beauty Shop - link ka sajtu Prodaja kozmetike
Trenutno je izgleda nemaju u ponudi tako da vam ne mogu ostaviti link ka njoj.
Pronašla sam masku u Cvrle Hair Shop-u i evo linka do nje: Dikson – Argan Maschera – 250ml

Dolazi u pakovanju od 250ml i 500ml.

Pre same kupovine, detaljno sam iščitala sve što sam mogla pronaći o njoj. Piše da revitalizuje kosu i jača je bez otežavanja (što je meni veoma važno, s obzirom da imam baš tanku kosu), zatim da vraća idealnu ravnotežu vlakana kose (ovo mi baš nije bilo jasno ali mi se dopalo kako zvuči, a čitajući recenzije shvatila sam o ćemu je reč ) i sprečava prerano starenje. Bogata je arganovim uljem,  vitaminom E i ima hidratantno i antioksidativno dejstvo. Sadrži i ulje kamelije, koje ostavlja kosu sjajnom, blistavom i mekom. REZULTAT: Negovana, meka, sjajna i zdrava kosa. Idealna je za sve tipove kose.

Miris joj je veoma intenzivan i prijatan, mene podseća na neki parfem. Nakon ispiranja, ovaj miris ostaje u kosi još sigurno naredna dva, tri dana. 

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: Masku naneti ravnomerno, na vlažnu kosu, lepo umasirati i ostaviti da deluje 10 minuta. Zatim isprati.





Kada uzmete ovu masku u ruku, tačno osetite koliko je bogata i hranljiva. Ima srednju gustinu kao i većina maski za kosu, a pod prstima se  može osetiti da sadrži dosta ulja. Nije potrebna velika količina ali ono što je veoma važno je da kosa bude vlažna prilikom nanošenja. Od samog početka sam je koristila tako, da na čistu, opranu i peškirom prosušenu kosu, nanesem masku. Rukama je lepo rasporedim po celoj dužini, zatim stavim kapu za tuširanje preko koje obavezno stavim i neku običnu, da kažem, zimsku, kapu. Ono što sam još u početku primetila je da ako masku ne nanesem dovoljno brzo, kosa  krene da se suši i ukoliko bih želela da raščeljam kosu dok je maska na njoj to mi nikako nije uspevalo. ( U ove svrhe, kad inače raščešljavam mokru kosu, obavezno koristim  The Wet Brush ). Prva dva puta sam pokušala da raščešljam kosu nakon stavljanja maske, ali već u startu sam osetila da nekako "zapinje" i da ukoliko bih nastavila, imala sam utisak da "kidam" kosu. Iz tog razloga, sam odustala od češljanja kose nakon nanošenja ove maske i samo je  rukama ravnomerno rasporedim. Nisam je nikad držala kraće od 45 minuta. Kad god stavljam neku masku odvojim vreme za njeno držanje i ni ne planiram da perem kosu ukoliko nakon toga nemam bar tih 45 minuta, do sat vremena za držanje maske. Dešavalo mi se da mi maska stoji i po 2, pa i 3 sata na kosi ali efekat je bio isti kao i nakon onih 45 minuta.  I ako na samom pakovanju piše da je dovoljno držati svega 10 minuta, ja nekako imam utisak (koliko god da je maska "profesionalna") da će bolje uraditi svoj posao ukoliko je ostavim na kosi malo duže. Važno je da masku dobro isperete, kako se proizvod ne bi zadržao u kosi. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Kao što sam već i napisala, ovu masku koristim duže od 3 godine, mislim da je to najbolji pokazatelj koliko mi se ova maska svidja. Ono što sam primetila je da ova maska zaista odgovara svim tipovima kose. Mnoge meni drage osobe oko mene su na moju preporuku kupile ovu masku i sve su zadovoljne učinkom. Posebno lepo hidrira kosu, čini je mekom, svilenkastom i sjajnom i jako lepo definiše lokne.  U početku sam je kombinovala sa još nekim maskama, ali pošto sam u jednom momentu ostala bez tih drugih, duže vreme sam koristila samo nju, jer mi se efekat koji je davala na mojoj kosi baš, baš jako svideo. Sigurno sam je 10 meseci koristila samostalno i imala sam utisak da mi je sasvim dovoljna. Kosa ne bude naelektrisana, dlaka bukvalno sija od korena do krajeva, sećam se da mi je u to vreme bilo žao da vezujem kosu u rep kako je ne bih prelamala. Rekla sam već u nekom ranijem tekstu, da uopšte ne koristim fen, niti presu ili bilo šta što može oštetiti kosu, pa i bez obzira na to, nakon pranja, kosa fino legne, ne bude razbarušena, ne leti na sve strane ali ne bude ni slepljena. 

Zaključak:

Pre desetak dana sam potrošila poslednje zalihe ove maske. Ono malo što mi je ostalo dala sam drugarici da proba jer joj je kosa bukvalno bila uništena od feniranja, farbanja i peglanja. Već nakon dva korišćenja mi se javila da mi prenese svoje oduševljenje. Jako mi je drago kad nekom preporučim neki proizvod koji zaista radi dobar posao. Pošto volim da istražujem, mislim da u skorije vreme neću kupiti ovu masku, jer sam je baš dugo koristila ali sigurno bih je uvrstila medju prvih 5 omiljenih. Imate sve preporuke od mene za nju, bez obzira na tip kose, boju, gustinu, kvalitet. Ovo je jedna od retkih maski za koju sam primetila da na svakoj kosi daje dobar rezultat. Jedina mana koju sam ja mogla pronaći pošto sam je mnogima davala na testiranje, je da ako imate kosu sklonu mašćenju, da je ne koristite jako često, nego recimo jednom ili dva puta mesečno.  Verovatno su razlog ulja koja se nalaze u njoj. Sa mojom kosom to nije bio slučaj i ja nisam primetila da mi se zbog njenog korišćenja kosa brže masti, ali recimo par drugarica su imale taj momenat. Još jednom naglašavam, ukoliko imate jako suvu ili kovrdžavu kosu obavezno kad vam na red bude došla kupovina nove maske za kosu, uzmite ovu u obzir



Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam vaša Gordana.

Нема коментара:

Постави коментар