Eucerin Oil control za zaštitu masne kože od sunca SPF 50+ - Smile & Spirit - Beauty Blog

06 мај 2021

Eucerin Oil control za zaštitu masne kože od sunca SPF 50+

Krenulo je proleće, a sa njim i sunčani dani, pa verujem da je većina vas u potrazi za dobrom kremom sa zaštitnim faktorom. Ko me poznaje zna, da pre nego što kupim neki proizvod, prvo se dobro informišem o njemu, pa tek onda krećem u kupovinu. Moja "istraživanja" mogu da traju i mesecima... Nekima se to svidja, neko me zbog toga kritikuje ali kad je u pitanju krema sa SPF-om, toplo bih vam preporučila da, pored toga što ćete se informisati o kremi koja vas je zainteresovala, pokušate u apoteci ili drogeriji da dobijete i tester, pa tek nakon isprobavanja, se (eventualno)  odlučite za kupovinu. Ne bih ovde nabrajala kreme koje sam koristila, a koje mi nisu odgovarale (verujem da bi to mnoge zanimalo pa možda napišem poseban tekst na ovu temu).  Ovde ću vam pisati o Eucerin Oil control kremi za zaštitu masne kože od sunca sa SPF-om 50+.

Takodje, ono što želim da naglasim je da je moja koža "kombinovana", imam masnu T zonu i poprilično suve obraze, pa mi je zaista teško da pronadjem odgovarajuću kremu koja će ispuniti sve moje potrebe.


Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Nemačka
Brend: Eucerin
Cena: oko 1700 din, a često se može naći i na popustu kada košta oko 1200 din
Pakovanje: 50 ml proizvoda
Kupila sam je u apoteci Janković, a može se poručiti i preko njihovog sajta, evo linka: EUCERIN SUN OIL CONTROL SPF50 50ML 
Takodje je možete pronaći u skoro svim apotekama, kao i u Lilly-ju i DM-u.
Ukoliko neko želi da je poruči preko Lilly online shop-a evo linka: Eucerin Oil control za zaštitu masne kože od sunca SPF 50+





Krema je žućkaste boje i veoma lagane teksture, nije lepljiva, nije masna, izuzetno brzo se upija, i površinu kože ostavlja glatkom(lice vam bude kao kad nanesete neki super hidrirajući prajmer, koji pri tom i extra zagladi kožu!!), tako da je baš pogodna kao podloga za šminku. Takodje nije parfemisana, potpuno je bez mirisa i ne sadrži komedogene sastojke, što je meni bilo posebno važno. 

Sastav: Water, Homosalate, Polymethylsilsesquioxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylene, Alcohol Denat, Tapioca Starch, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Cyclomethicone, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Methylpropanediol, Silica Dimethyl Silylate, Glycerin, Carnitine, Glycyrrhetinic Acid, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Acrylates-C10-30-Alkyl-Acrylate-Crosspolymer, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol


Navedeno je da je ovo preparat namenjen masnoj koži i koži sklonoj aknama, sa efektom uklanjanja viška sjaja, čak i do 8 sati?!. Stimuliše sopstveni mehanizam obnavljanja DNK kože i pruža veoma visoku zaštitu od UVA i UVB zraka. Takođe pruža zaštitu i od vidljive svetlosti visoke energije (HEVIS). Ukoliko želite da pročitate nešto više na ovu temu, to možete uraditi na Eucerinovom sajtu klikom na link . 

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: "Nanesite ujutru nakon ili umesto vašeg redovnog preparata za dnevnu negu. Vaša koža je istog trenutka zaštićena od sunca - nije neophodno da čekate..."

Na Eucerinovom sajtu je jako lepo objašnjeno na koji način se koriste ovakvi preparati za zaštitu od sunca. Navedeno je da nije dovoljno preparat naneti (samo) ujutru i očekivati da ćete biti zaštićeni tokom celog dana, posebno ukoliko ste direktno izloženi suncu (što se nadam da ne radite!). U slučajevima kad baš morate provesti nekoliko sati na suncu, pored šešira, kapa, sunčanih naočara, obavezno obnavljajte kremu na svaka 2 sata, a ukoliko ste na moru možete i češće. Veoma je važno naneti dovoljnu količinu preparata na lice i na vrat. Kako se koristi (link ka Eucerinovom sajtu na kome je zaista super detaljno objašnjeno)

Kako je ja koristim:

Kremu nanosim nakon seruma sa vitaminom C. Danima kada se šminkam, nakon ove kreme nanesem i puder. U zimskom periodu, kada idem na posao, moje lice nije dugo izloženo suncu, tako da ne obnavljam kremu dok sam na poslu. Malo me sekira što nakon posla, u letnjem periodu, kada idem kući, sunce često bude jako, a ja preko pudera ne mogu da nanosim novi sloj zaštitne kreme, takodje, nisam ni u mogućnosti da se pre kretanja kući detaljno umivam, skidam šminku i nanosim ponovo kremu sa zaštitnim faktorom. Iz ovog razloga mi se neki put desi, da kada su baš ekstremno sunčani dani, dodjem na posao bez šminke. Pa u tom slučaju imam mogućnost da pre polaska kući ponovo nanesem kremu i naravno obavezno stavim i naočare i šešir, kako bih dodatno pojačala zaštitu. Moja rutina je, da čim dođem kući s posla odmah skidam šminku, a i ako se desilo da se tog dana nisam šminkala svakako čim stignem kući umivam i lice.


Kada koristim SPF kreme, obavezno uradim duplo čišćenje ili "double cleansing" metodu.  To su dva koraka u kome se prilikom prvog umivanja koristi neka uljana umivalica ili neki čistači u (čvrstom) obliku butera koji se u kontaktu sa kožom rastope u ulje, a zatim u drugom koraku se koriste takozvani "vodeni čistači" (pene, gelovi i sl.) koji služe da speru sve ono što je uljana umivalica "rastopila", ukoliko je nešto zaostalo, kao i onaj "višak" ulja koji se zadržao na licu nakon prvog koraka. Ovo je veoma važno da se zna kada se koriste kreme sa SPF-om, jer na ovaj način ćete sigurno ukloniti i dobro očistiti lice i proizvod se vremenom neće "nagomilavati" i uzrokovati različite probleme (zapušavanje pora i sl.). O ovoj metodi ste mi puno pisali i verujem da ću u nekom narednom periodu napisati poseban tekst koji se odnosi na samu metodu, kao i na umivalice koje ja koristim. Kada sam na moru ili na nekom kupalištu, ili ako smo na izletu sunčanim danima ili ako jednostavno imam obaveza tokom celog dana i primorana sam da veći deo dana provedem na suncu, kremu obavezno nosim sa sobom i nanosim je na svaka 2 sata, što bih naravno preporučila i vama. Nemojte da vas mrzi da kreme sa SPF-om nanosite češće ukoliko više vremena provodite na suncu. Verujte mi, koža će vam biti zahvalna, jer je štitite i čuvate, pa ćete vremenom i sami uočiti razliku. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Do sad sam probala stvarno dosta krema sa SPF-om i ni jedna mi nije odgovarala u potpunosti. Neću navoditi kreme koje sam probala pre ove, ali sigurno ste i vi imali priliku da kad namažete ove zaštitne kreme osetite kako vas koža zateže, pecka, kako ne može da diše, kako se lice nakon nje još više znoji, a da ne spominjem beli trag koji većina ovih krema ostavlja i koji kod većine ni ne može da se toliko utrlja i nestane sa lica. Ova krema je sve suprotno od ovoga što sam navela gore. Toliko je lagana, upija se u sekundi, koža nakon nje nije masna, nije "bela", nije lepljiva, ne sija se! 


Pošto mi je sestra dala testere koje je dobila u Lilly apoteci, najpre sam isprobala ovu kremu, zajedno sa još jednim fluidom, takodje od Eucerina (ostaviću sliku ovde da vidite o kom se fluidu radi). U ovim tester pakovanjima imate sigurno za 4, 5 testiranja, tako da smo i sestra i ja uspele da istestiramo oba proizvoda. Obe smo bile oduševljene ovom Eucerin Oil control za zaštitu masne kože od sunca SPF 50+ i utisci su nam bili slični. Tip kože nam je sličan, s tim da sestra ima masnu kožu ali je rekla da joj lice zaista bude matirano čak i duže od 8 sati. Isti je slučaj i samnom, samo što ja, s obzirom da radim 8 sati čim stignem kući skidam šminku, umivam lice pa ili ako idem negde ponovo nanesem samo SPF ili neku drugu negujuću kremu. 


Ono što mi je veoma važno, a što se sa ovom kremom NE dešava, je da kad nanesete kremu na lice ona, da li odmah ili posle nekog kratkog vremena počne da se "rola" po licu i da se "truni" sa lica (to su kao neke male bele gromuljice!). Nisam sigurna da li sam dobro objasnila, ali još ako vam se desi da na ovako istrunjenu kremu, koja vam se urolala na nekim mestima na licu, nanesete puder tu dolazi do tragi-komedije. Drugima ćete izgledati smešno verovatno, a sebi tragično. Šalim se malo, ali ovo sa rolanjem kreme je bio slučaj sa ovim drugim testerom, fluidom za osetljivu kožu (kao i sa većinom onih krema koje sam ranije koristila, posebno na moru). Dva puta sam probala da ga nanesem i da nakon njega stavim puder, jednom sam probala bez pudera, sva tri puta sam ga odmah uklonila, nikako mi nije odgovarao. Ovo sam navela kao primer, ne mora da znači da će se ovaj fluid na nekoj drugoj koži ponašati isto kao na mojoj, samo znam da mi ova krema - oil control, za sad odgovara u potpunosti!

Zaključak:

Do sad je ovo najbolja krema sa kojom sam se susrela. Mnogo mi se dopada i baš mi odgovara. Sigurna sam da ću je kupiti ponovo, posebno ako je opet uhvatim na akciji. Međutim, imam nameru da i dalje istražujem kad su SPF kreme u pitanju, tako da ću verovatno probati još neke o kojima trenutno čitam i koje "proučavam". 

Ovo je tema o kojoj bi moglo baš puno da se piše. Takodje, svaki tip kože je poseban i nikada ne možete biti sto posto sigurni da će krema koja nekom savršeno odgovara, odgovarati i vama. Svakako je dobro probati što više ovih SPF krema i u moru krema, fluida i gelova pronaći ono  što će nas štititi, a neće nam smetati dok nam je na licu. Mislim da bi ova krema mogla odgovarati svim tipovima kože, bez obzira što je naznačeno da je za masnu kožu. Na početku sam navela, da imam kombinovanu kožu, ponekad ispod ove kreme nanesem neku hidrantnu, ali u poslednje vreme to ne radim, jer niti mi isušuje lice, niti mi zateže kožu. Baš mi prija u svakom pogledu. Ako imate izuzetno suvo lice, čak i tad ako nanesete ispod ove kreme neku super hranljivu, pa preko nje ovu, mislim da bi efekat bio odličan. Cena joj je zaista pristojna, ali ipak probajte da najpre nabavite tester, pa se tek onda odlučite za kupovinu. Srećno! 

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana
 

12 коментара:

  1. Veruj mi ovaj tekst mi iskočio ko poručen! Pojma nemam kako sam stigla do ovog bloga, nisam ni znala da postoji. Moja koža je uuužasna, ako stavim kremu sa spf-om, gotovo, pore mi se zapuše,koža ne diše,dobijem ogromne potkožne bubuljice, znači nešto jezivo! Koža mi je masna i prosijam u roku od 8 minuta, a ne 8 sati!!! Ovo što si napisala deluje ohrabrujuće, videla sam da se još uvek može naći na akciji i kupiću je sigurno. Ako imaš još neke preporuke za kreme za masnu kožu piši obavezno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Smile & Spirit7. мај 2021. 10:20

      Hvala za komentar. Veruj mi, sigurna sam da ćeš biti oduševljena sa ovom kremom, za mene je stvarno otkriće, a tako lepo matira, sjajna je. Javi mi molim te utiske ako je kupiš

      Избриши
  2. Ja juče kupila, tražila sam testere ali od 7 apoteka ni u jednoj nisu imali, ne ovaj, nego ni jedan! Kupila pa šta mi bog da, ako je ko što kažeš biće dobro. Ja prosijam jako brzo :( videćemo šta će biti sa ovom kremom, inače i ja je uvatila na akciji, 1200 din

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Smile & Spirit7. мај 2021. 13:08

      Hvala za komentar, nadam se da će ti odgovarati. Bilo bi super da nam javiš kako ti se čini i da li si zadovoljna :)

      Избриши
  3. Pre pre pre predobra krema i odlična recenzija!!! Kupila sam je na tvoju preporuku i toliko sam oduševljena, ne mogu da verujem da nisam znala da ovako nešto postoji. Nemaš pojma koliko sam srećna što si ovo podelila sa nama, jer za mene je ova krema spas!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17. мај 2021. 07:53

    Kupila baš ovu, oduševljena sam!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si zadovoljna, meni je sledeća na redu Avene Sun Sunsimed. Čim potrošim ovu kupiću nju kao sledeću i pišem recenziju. Koliko sam mogla da pročitam o njoj svi je jako hvale i deluje mi da je čak bolja od ove. Videćemo. Hvala puno za komentar

      Избриши
  5. Анониман20. јун 2022. 10:53

    Mislim da bi trebalo malo više da čitaš sastav kreme,ako radiš recenzije...Eucerin ima bar tri sintetička uv filtera,gomilu silikona,PEG,EDTA...Nije poenta dal' se nekom dopada ili je gusta,kremasta ili tako nešto.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na Eucerinovom sajtu je možda mnogo bolje objašnjeno nego kod mene u recenziji, ja sam pisala kako se meni ova krema dopala i "da li radi posao" u smislu da mi ne masti kožu a pruža zaštitu od sunca. Evo linka ka Eucerinovom sajtu pa ako nekog zanima može se još detaljnije informisati https://www.eucerin.rs/preparati/zastita-od-sunca/gel-krem-oil-control-za-zastitu-od-sunca-spf-50plus

      Избриши
  6. Mislim da bi više trebalo da čitaš sastav kreme,ako već radiš recenzije...Eucerin na pr ima bar tri sintetička uv filtera i gomilu silikona,PEG,EDTA.To je poenta recenzije,a ne dal je krema gusta,žućkasta,lepo deluje... ili tako već nešto.Pozdrav

    ОдговориИзбриши