Nešto malo o meni... - Smile & Spirit - Beauty Blog

19 март 2021

Nešto malo o meni...

Moje ime je Gordana😊

Dugo sam razmišljala da li da krenem sa ovakvom vrstom bloga i evo, konačno sam se usudila da krenem na to putovanje zajedno sa vama 😉  Nadam se da će vam se dopasti i da ćete uživati u svakoj objavi. Ono što me navelo da pokrenem blog, ove vrste, je pre svega moje iskustvo od veoma loše, tanke i prilično kratke kose, koja je bila veoma lošeg kvaliteta, do ove lepe i negovane kose koju trenutno imam. Mogu reći da sam zaista prošla trnovit i dugačak put da bi moja kosa izgledala ovako kako izgleda danas ali! vredelo je 😀 Verujem da mnogo devojaka i žena, pa i mladića i muškaraca ima sličan problem i iz tog razloga želim da zabeležim svoje iskustvo, da ga podelim sa svima vama, i ono što od srca želim je da vam pomognem svojim primerom, da vas motivišem i podstaknem, da verujete da uz trud može dosta toga da se popravi, pa i stanje kose.

Biće na ovim stranicama reči i o drugim stvarima. Pored kose, pisaću i o proizvodima za lice, kao i o zdravoj ishrani koju obožavam. Suprug i ja imamo YouTube kanal pod nazivom "Naša mala kuhinja" pa u koliko nekog zanima može pogledati. Evo linka ka kanalu Nasa Mala Kuhinja. Pisaću o različitim temama, a trudiću se da i vama izadjem u susret oko stvari koje vas interesuju. 

Šta vam još mogu reći o sebi 🙆 Imam sina Marka i supruga Slobodana. Zaposlena sam i po struci sam diplomirani inžinjer informatike. Ne mogu reći da je informatika moja ljubav 😜 ali mogu reći da uživam u poslu koji radim, sa ljudima sa kojim radim i trudim se da sve što radim uradim kvalitetno.

Za početak mislim da je ovo dovoljno da stvorite neku sliku o meni 😃 

Pa hajde da počnem sa blogovanjem, poželite mi sreću 😊

Vaša Gordana 😊💗

* Sama pravim fotografije koje kačim i autor sam svih tekstova koje možete pronaći ovde na blogu, osim ukoliko nije drugačije naznačeno. Korišćenje i kopiranje teksta i fotografija sa bloga je zabranjeno bez moje prethodne dozvole (copy right by Smile & Spirit 💝 )

*Sastav proizvoda ili kopiram sa sajta proizvođača ili ga prepišem sa proizvoda i nadam se da to nije zabranjeno 😅 

* "Analizu" proizvoda, odnosno  sastojke (ingredients) koji se nalaze u samom proizvodu proveravam preko  ovog sajta: http://cosdna.com/eng/ingredients.php . Veoma je jednostavno, dovoljno je kopirati sastav, ubaciti u polje na kome piše: Ingredients List i zatim kliknuti na plavo polje na kome piše: Ingredients Analysis i sa leve strane ovog teksta se nalazi mala lupa. Ukoliko imate poteškoća oko snalaženja slobodno pišite pa ću probati da vam pomognem koliko mogu.

2 коментара:

  1. Baš mi se dopada blog, super su ti recenzije i ti si mnogo slatka. Piši češće, baš se obradujem kad izadje neki novi članak

    ОдговориИзбриши