Olaplex No. 3 - serum za dubinsku regeneraciju vlasi - Smile & Spirit - Beauty Blog

18 март 2021

Olaplex No. 3 - serum za dubinsku regeneraciju vlasi

Želela bih da vas upoznam sa OLAPLEX No.3 Hair Perfector koji je, u poslednje vreme, postao veoma popularan, a verujte, postoji i razlog zbog čega je to tako. Ako mene pitate ja bih vam rekla da je u pitanju jedan veoma moćan, snažan, čak "čaroban" tretman koji bih sa radošću preporučila svima.  Ovaj tretman za kosu sadrži izuzetno veliku koncentraciju obnavljajućeg molekula i koristi se za intenzivnu negu kose kako bi sprečio nova oštećenja, a isto tako i "popravio" oštećenja koja su nastala usled hemijskog tretiranja kose, Ako je vaša kosa suva, lomljiva, iskrzala i puca, onda bi ovaj tretman trebao biti vaš izbor. Jako dobre rezultate daje na blajhanoj kosi, i svetlim pramenovima, ali isto tako, ako imate tamniju kosu koja je oštećena usled peglanja (presa, figaro ili bilo koji drugi izvor toplote) usudite se da isprobate Olaplex kako biste uočili razlike pre i nakon njegove upotrebe.

Krenimo redom, kako bismo se malo bliže upoznali sa ovim malim čudom.
Preparat stiže u veoma jednostavno osmišljenoj bočici bele boje i  sadrži svega 100 ml proizvoda. 

Informacije o proizvodu:

Zemlja porekla: Santa Barabara, California, USA.
Proizvođač: Olaplex LLC, USA.
Cena  je oko 2000 u zavisnosti od prodajnog mesta. 
Ja ga uvek poručujem sa sajta Bellissima Beauty Shop - link ka sajtu Prodaja kozmetike
Evo i linka do samog Olaplex No.3 - OLAPLEX No.3 pa ko želi može poručiti.

Takodje, na sajtu Prodaja kozmetike možete pronaći i još nekoliko vrsta proiz voda iz ove Olaplex porodice, o kojima ja sada neću ovde pisati, to ćemo ostaviti kao temu za neki naredni put. Svakako, ukoliko vas zanima, možete pogledati na sajtu o čemu je reč. 

Bele je boje, i ima blag, veoma prijatan i lep miris. Proizvod nije gust nego je više tečan, poput redjeg jogurta. Veoma lako se nanosi na kosu i fino se rasporedjuje dužinom cele dlake. 



Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: 

OLAPLEX No.3 Hair Perfector se može koristiti na više načina:

1.  kao tretman pre pranja, tako da se nanosi na kosu isfrotiranu peškirom i ostavlja da deluje 20 minuta, a zatim se ispira šamponom 

2. ili ga možete koristiti kao tretmansku masku tako što ćete nakon šamponiranja OLAPLEX No.4 šamponom i nanošenja  OLAPLEX No.5 kondicionera, na čistu i isfrotiranu kosu naneti   OLAPLEX No.3 Hair Perfector  i ostaviti da deluje 20 min. 

U oba slučaja, magični efekat OLAPLEX-a na kosu vas neće ostaviti ravnodušnim!

Ono što vam mogu reći je, da sam isprobala oba ova načina. Prvi put kada sam pročitala o Olaplex-u i njegovom delovanju na kosu, pokušavala sam na sve načine da kupim proizvod i da ga isprobam sama kod kuće. Medjutim, u to vreme nije ga bilo u slobodnoj prodaji niti se mogao poručiti online, pa sam rešila da tretman Olaplex-om isprobam u salonu. Frizerka je postupila baš onako kako je proizvodjač preporučio u prvom slučaju, na vlažnu, neopranu kosu mi je stavila Olaplex tretman, ostavila da stoji pola sata, pa zatim sve isprala šamponom. Efekat nakon ovog prvog puta je zaista bio fantastičan. Kosa je bila meka, zagladjena, nežna, lepršava i instant je delovala zdravije. Olaplex ne deluje kao balzam ili maska, tako da ako vam se kosa lako mrsi, može se desiti da ukoliko na ovaj način koristite Olaplex, kosa bude pomalo umršena i obavezno stavite regenerator ili masku nakon Olaplex-a (što bi bilo dobro da svakako radite nakon šamponiranja, bez obzira da li koristite Olaplex ili ne). Čitajući dalje o samom preparatu, sve više mi se dopadao i baš u to neko vreme se i pojavio na sajtu Prodaja kozmetike . Pošto nije bilo da se kupi odvojeno 1 i 2, odlučila sam se da poručim OLAPLEX No.3 Hair Perfector .  Kada mi je stigao na kućnu adresu možete samo zamisliti moje oduševljenje, ali i razočarenje u neku ruku jer je bočica zaista izgledala premala. No dobro, to me nije sprečilo da ga istestiram na način na koji sam mislila da je po mom izboru najbolji. Puno sam čitala o njemu na internetu, na raznim sajtovima i gledala dosta videa na YouTube-u o tome kako ga koriste, i saznala sam, po meni jednu neprocenjivu informaciju, a to je, da što duže držite Olaplex na kosi, njegovo delovanje je bolje, a efekat dugotrajniji. Nema ograničenja u dužini vremena koliko ćete ga držati na kosi! Ovo me je zaista oduševilo, jer sam ja bukvalno opsednuta negom kose, i evo na koji način sam koristila prvu bočicu, prema kojoj sam se ophodila kao da je čarobna formula u toj minijaturnoj flašici. Kosu bih oprala običnim, blagim šamponom, pokupila bih peškirom višak vode i na isfrotiranu kosu bih nanela proizvod. Delila sam kosu po pramenovima i deo po deo nakon nanošenja sam prelazila četkom, kako bi se proizvod ravnomerno rasporedio po celoj dužini. Na mestima za koje sam mislila da su mi malo više oštećena, recimo šiške koje nikako nisu mogle da prerastu neku dužinu, tu bih stavila malo više proizvoda u odnosu na one delove koji su mi delovali " zdravije". Prvih nekoliko puta, Olaplex bih stavljala predveče i držala ga ceeelu noć. Nakon nanošenja Olaplexa stavljala bih kapu za kupanje ili običnu kesu, a preko toga neku staru pamučnu kapu. Dešavalo mi se i da uz pomoć fena zagrevam nekih 10-15 tak minuta kako bi Olaplex što bolje ušao u dlaku. Kosu bih prala ili ujutru ili ako je vikend tek nakon ručka. Možda će ovo nekome delovati suludo, ali meni je ovo odgovaralo, a pri tom sam primećivala i rezultate, koje su osim mene primećivali i drugi, što mi je bilo neopisivo drago, jer sam konačno i ja mogla da se pohvalim lepom i negovanom kosom. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Malo je reći da sam oduševljena ovim proizvodom i sigurno ću ga u nekom momentu poručiti ponovo. Moju kosu je potpuno oporavio, kosa mi je sjajna, glatka, duga, lepa pod prstima i na oko. Verujem da je izmedju ostalih i ovaj proizvod jedan od 5 za koje smatram da su doprineli poboljšanju kvaliteta moje kose. Ono što sigurno mogu reći je da je kosa nakon njega :


-  svilenkasta i sjajna
-  ne otežava kosu
-  ne masti je
-  vraća kosi sjaj
-  rekla bih da pospešuje rast kose, ali u smislu toga da sama dlaka postaje celom dužinom            kvalitetnija, jača, ne krza se i onda ima sposobnost da raste zdravo u dužinu
-  kosa postaje mekša na dodir
-  krajevi su fino zagladjeni
-  kosa deluje veoma hidrirano neposredno nakon tretmana
-  efekti su (bar na mojoj kosi) dugotrajni

"Mana" ovog proizvoda je što mislim da ne treba da se koristi samostalno. To jeste tretman za kosu ali moj utisak je da ovaj tretman ne "hrani" kosu, nego bukvalno oporavlja dlaku i sprečava njena dalja oštećenja, ukoliko se koristi redovno. Svi mi se i farbamo i blajhamo i peglamo i feniramo i sušimo kosu, i sve to utiče na sam kvalitet kose i oštećuje je. Olaplex je odličan za taj neki oporavak i poboljšanje stanja kose, ali moje mišljenje je da je najbolje koristiti ga u kombinaciji sa nekom, dobrom,  proteinskom maskom, a u medjuvremenu hidrirati kosu raznim maskama za hidrataciju, kao i uljima za negu kose. Kad kažem u kombinaciji sa nekom maskom, mislim na to, da je najbolje staviti prvo olaplex, ostaviti da stoji, pa nakon ispiranja staviti još neku masku koju ćete držati izmedju 5 i 15 minuta u zavisnosti od vremena koje imate na raspolaganju.

Sastojci:

Glavni sastojak, odnosno "zvezda" ovog proizvoda je bis-aminopropil diglikol dimaleat - zvuči naučno i verujte da će ojačati i popraviti oštećenja nakon farbanja, beljenja ili nakon tretiranja kose presom, fenom, figarom i slično. Dajte mu šansu, zaista vredi pokušati.



Link ka sajtu za analizu sastojaka  CosDNA Cosmetic Ingredients

Zaključak:



Pakovanje je veoma malo, ali verujte mi veoma učinkovito. OLAPLEX No.3 Hair Perfector je deo tretmana koji se koristi za negu kose kod kuće. Sadrži potpuno iste aktivne sastojke kao i OLAPLEX No. 1 i No. 2  što znači da na ovaj način svoju kosu možete jačati i obnavljati  kod kuće, između dva ili više odlazaka u salon jer prilikom njegovog korišćenja  nastavlja da obnavlja veze unutar same dlake. Ja moram biti iskrena i priznati da jako retko odlazim u frizerske salone, i da uglavnom brigu o kosi vodim kod kuće, čak i kad je šišanje i farbanje u pitanju. Do sada sam za 3,5 godine potrošila 3 ove bočice. Prva mi je trajala jako kratko, mislim da sam imala za svega 3 korišćenja, jer mi je u to vreme kosa bila ekstremno oštećena, pa sam smatrala da je trebam natapati proizvodom kako bih je oporavila. Kada sam poručila drugu, bila je neka akcija pa sam dobila 2 umesto jedne, a s obzirom da sam prvu tako brzo potrošila, rešila sam da budem ekonomičnija i da mi potraje duže. Tako je i bilo, koristila sam na isti način, uvek nakon pranja, na potpuno čistoj kosi. Nekad sam držala 20 minuta, nekad 2 sata, a ukoliko sam imala vremena dešavalo se i da prespavam sa tim na glavi, pa bih ujutru isprala. 
Proizvodjač naglašava da je ova količina dovoljna za 5 pranja. Ja sam svoju prvu bočicu potrošila iz 3 puta, a druga i treća su mi trajale  za 10-11 pranja. Kosa mi nije nešto predugačka, malo duža od ramena. Trenutno ne koristim ovaj proizvod ali u najskorije vreme ću ga kupiti opet i koristiću ga jednom mesečno. Što znači da na moju dužinu ova bočica može trajati oko godinu dana. 
Moj utisak je da ovaj tretman oporavlja kosu na duge staze i da ne daje samo onaj kratkotrajni efekat, nego bukvalno rekonstruiše dlaku, ojačava je, spaja pukotine, popunjava vlasi i one postaju zdrave.

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

Ukoliko se bavite pisanjem bloga, proverite ovaj link možda vam bude od koristi:

1 коментар: