BALEA | Svi proizvodi na jednom mestu - Smile & Spirit - Beauty Blog

04 новембар 2021

BALEA | Svi proizvodi na jednom mestu

1. Balea krema za stopala sa efektom zagrevanja


Veoma negujuća krema sa efektom zagrevanja, koju posebno preporučujem za hladnije, zimske dane. Obično ove kreme nisu nekog prijatnog mirisa, pa tako i ova, po meni ima neki malo jači miris koji mi se baš i ne dopada, možda zato što je poprilično intenzivan. Medjutim, ako zanemarim to, ne mogu joj naći više ni jednu manu 😊 Prelepo neguje stopala i ostavlja ih nežnim i mekanim. Čak i ako mi se desi da propustim jedno veče da je namažem, stopala i dalje ostaju negovana, što mi se retko dešavalo sa nekim drugim kremama ove vrste. U zimskom periodu nega peta i stopala ipak treba biti pojačana, kako bi održali hidrataciju i sprečili isušivanje, posebno kad su pete u pitanju. Kada namažem ovu kremu, obavezno obujem i čarape, nekad mi prija da prespavam u njima, a nekad ne, u svakoj varijanti ujutru kad se probudim uvek me iznova oduševi taj svilenkasti osećaj na koži. Ako razmišljate koju kremu za negu stopala da kupite evo mog predloga i rekla bih mog dosadašnjeg favorita😃


2. Balea Wonderful Repair maska za kosu
                          

Ovo je, što se mene tiče, maska novijeg datuma, nisam je ranije vidjala na policama u DM-u. Sada ima nekoliko vrsta i svaka od njih, je namenjena rešavanju odredjenog "problema". Nećete verovati, ali pošto mi se desilo da sam ostala bez bilo kakve maske i regeneratora kod kuće, htela sam da kupim nekoliko proizvoda, po povoljnijim cenama, rešena da ih istestiram i možda otkrijem nešto "dobro, a jeftino".  Ova maska je namenjena regeneraciji kose, receptura bez silikona, sa keratinom i mikro-proteinima. Mene je privuklo ovo: proteinima, jer sam bila u potrazi za proteinskom maskom koja nam je svima, lako dostupna. Trajala mi je ravno 7 nedelja, što je bilo taman dovoljno za testiranje. Koristila sam je na više načina: 1) nakon pranja držala sam je po pola sata, do sat vremena, pa bih isprala, 2)pre pranja bih je nanela na suvu kosu, pa bih zatim regularno oprala kosu šamponom i ponovo nanela malu količinu iste maske, koju bih držala 15 min i isprala. 

Ne mogu reći da sam nešto oduševljena ovo maskom, ali s obzirom da je koštala 199 din nisam ni očekivala ništa preterano. Rekla bih da fino razmrsi kosu i olakša dalje stilizovanje. 

Da li ću je ponovo kupiti - Ne.  Da li bih je nekom drugom preporučila - Ne. 


3. Balea puder za suvo pranje kose


Šampone za suvo pranje kose odavno ne koristim, tako da možda nisam merodavna što se tiče ovog proizvoda.  Iskrena da budem, kupila sam ga zbog pakovanja 😋 kutijica je toliko slatka, mala i zgodna za nošenje i u torbi i na putovanje, pa sam pomislila, kako će mi nešto ovako "lepo" 😃 u nekim situacijama dobro doći.  Naravno, čim sam ga kupila poželela sam i da ga testiram. Kosa mi nije bila za pranje, inače je perem jednom, eventualno dva puta nedeljno, ili u retkim slučajevima kad iz nekog razloga baš moram da je operem više puta u nedelji. Stavila sam ovaj puder i osetila da ima neki blag i prijatan miris. Prah je veoma sitan i uopšte ne ostavlja tragove na kosi. Medjutim, moju kosu je na žalost "ulepio" i nekako stvrdnuo. Verovatno znate onaj osećaj ili efekat koji daju i neki suvi šamponi, kad ih stavite kako vam se kosa nekako ukruti i više niste u stanju da je očešljate, niti da bilo šta sa njom uradite i jedino rešenje je pranje😅 Probala sam ga još par puta, misleći da će u nekom momentu "proraditi" jer sam zaista tom slatkom pakovanju želela da dam šansu. Na žalost, za moju kosu nije bio delotvoran i prosledila sam ga sestri na testiranje. Javiću vam kako se njoj pokazao, do tad, ako želite lepu kutijicu kupite ovaj puder, a ako ih kod kuće imate dovoljno, onda ga zaobidjite 😁

                               
  

4. Balea Creme Peeling (kremasti piling za lice)

Ovo je piling koji me je o du še vi o!!! Kupila sam ga nakon što mi ga je sestra prethodno dala na testiranje. Bila je oduševljena kako je otkrila najbolji i najjeftiniji piling za lice svih vremena😂 Inače nisam neki zaljubljenik u ovakvu vrstu pilinga ali verujte mi, u ovaj sam se zaljubila odmah nakon što sam ga probala! Toliko je nežan i toliko lepo očisti kožu da vam ja to ne mogu opisati, morate same probati! Sadrži ulje koštica kajsije i mala, sitna, veoma sitna i nežna piling zrnca kamena lave.  S obzirom na njegovu cenu koja je i više nego povoljna (mislim da je koštao oko 130 dinara na akciji, a da mu je redovna cena 180 dinara!) probala sam da ga koristim i kao piling za telo, za laktove, ruke, pa čak i za pete. Dopada mi se u svakoj varijanti. Kožu ostavlja nekako nahranjeno,  ne isušuje je, koža nakon pilinga ostaje meka i nežna. Svakako preporučujem da kožu lica nakon pilinga dodatno nahranite i iznegujete.

                   

5. Balea Q10 serum za lice protiv bora - super lagan serum za lice. Odličan kao podloga za šminku. Nije težak na licu, divno hidrira. Cena mu je super. Sve preporuke!


6. BALEA ulje za skidanje šminke je jedno od moja dva omiljena ulja      kako za skidanje šminke, tako i za čišćenje lica. Ovo ulje ne koristim samo kako bih   uklonila šminku, nego i uveče čak i ako taj dan nisam bila našminkana, koristim ga u prvom koraku svoje večernje rutine. Cena mu je  toliko  niska,  za 100 ml proizvoda koliko dobijete, da jednostavno nemate opravdanje da ga ne kupite! Verujem da svako ko bude probao ovo ulje teško će ga   zameniti nekim drugim. Toliko lepo otapa šminku i tako fino čisti kožu, a pritom je izuzetno nežno i blagotvorno. Može se kupiti isključivo u DM-u.



7. Balea AQUA krema za lice

Veoma lagana, hidrantna krema, pogodna za sve tipove kože. Jako lepo hidrira, super je kao podloga za šminku, leti je odlična ispod spf-a. Od mene sve preporuke😊

                 

8. Balea Früchte Traum - family shampoo

Nemam naviku da kupujem Balea šampone, i ako znam da imaju lep sastav i da su nežni i za kosu i za kožu glave. Ovaj šampon je kupio moj sin, a znate kakve smo mi žene, čim vidimo nešto novo moramo obavezno da pomirišemo i da probamo 😊 Tako sam ja probala ovaj šampon koji ne samo da neverovatno lepo miriše, nego i prelepo pere kosu. Pakovanje je ogromno i zaista dugo traje. Mislim da  piše da je miris marakuje u pitanju, prelep miris koji se baš dugo zadržava u kosi. Ukoliko se nadjete u DM-u u potrazi za nekim šamponom, predlažem vam da probate upravo ovaj i obavezno javite kako se vama dopada 😊

                   

9. Balea hidratantna maska za oštećenu kosu – kokosova voda, 250 ml 

Kada sam kupovala ovu masku, zaista od nje nisam očekivala mnogo. U tom momentu je bila na akciji, a meni je trebao neki regenerator ili maska, koju ću staviti nakon pranja kose, kad sam u žurbi, pa nemam više od 5 do 10 minuta za držanje maske na glavi. Obično mi bude žao da neku super masku, koju jako volim i koja mi "radi posao" držim samo 10 minuta. Za mene je to ritual! Kupih tako ovu masku i ovu kupovinu sigurno neću ponoviti.  Kokosova voda ima antibakterijsko i antigljivično delovanje, omekšava kosu i utiče na njen sjaj. Na kutiji piše da je sa kokosovom vodom, ali moju kosu ova maska nije ni omekšala, niti sam mogla lepo da je raščešljam nakon nje, kao da ništa nije radila ili je previše slaba čak i za moju kosu. Možda kokosova voda pozitivno utiče na rast i kvalitet kose, ali definitivno ovo nije maska koju bih mogla preporučiti

         





 






Нема коментара:

Постави коментар