BURЯA BB Active Care (Tonirani krem) - Smile & Spirit - Beauty Blog

14 децембар 2021

BURЯA BB Active Care (Tonirani krem)

Da li koristite BB kreme? Koje? Kako ste zadovoljni i kako vam se dopadaju? 

Ako pratite blog, već ste upoznati sa tim da imam osetljivu kožu lica. Ne znam da li se nekome od vas dešavalo da dodje kući s posla i oseća "umor na licu". Pošto veći deo vremena provodim ispred računara, povezala sam to sa tim😃 Verujte mi da sam pokušala da "istestiram" zašto moje lice ( i 👀 )  nakon 8 sati rada na poslu, budu "umorni". Moguće da će mnogima zvučati smešno ali povezivala sam ovo sa raznim stvarima. Najpre sam testirala maskaru, pa puder, pa oba. Došla sam do zaključka da mi puder, čak i onaj najblaži,  stvara taj osećaj težine. Maskaru ne stavljam već skoro godinu dana, a što se pudera tiče, svela sam upotrebu na minimum. Bila sam u potrazi za nekom dobrom BB kemom koja će biti poput neke lagane kreme, a opet imati neku pokrivnu moć.


Pre par godina,  sam prvi put, kupila Burra BB kremu, i jako mi se dopala. Medjutim, kada sam je potrošila i pokušala da je pronadjem u drogerijama i apotekama, nisam uspela. Prvi put sam je kupila u Novom Sadu u nekoj apoteci. Drugi put sam je dobila od sestre na poklon, a ona je uspela da je pronadje na Zlatiboru, Nedavno sam se setila nje i odlučila da je potražim online.
 
 

Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Srbija
Brend: ESENSA d.o.o., Burra
Cena:  1254 din
Pakovanje: 40 ml

Nisam sigurna da li se može kupiti u nekim apotekama ali može se poručiti online. 
Link do proizvoda direktno od proizvodjača: BURЯA BB Active Care (Tonirani krem)


*sajt za proveru sastojaka http://cosdna.com/eng/ingredients.php .

Sastav:


Krema je bele boje, baš onako kreč bela, medjutim kad je nanesete na lice ona se fino stopi sa bojom kože. Koliko sam ja videla, postoje dve nijanse, svetlija i tamnija. Sadrži SPF 10, koji mislim da je preslab ali opet, bolje išta nego ništa 😀

Način korišćenja:

Što se tiče načina upotrebe, kao što na ambalaži možete pročitati, navedeno je da proizvod ravnomerno, kružnim pokretima, nanesete na prethodno očišćenu kožu lica. U početku sam ovu kremu nanosila rukama i ono što mi se nije dopalo je da sam imala utisak kako nemam kontrolu nad samim proizvodom, u smislu da mi se desi, da negde stavim više, a negde manje. Kasnije sam probala bjuti blenderom, medjutim, ovo definitivno nije krema koja se može (bar što se mog lica tiče ) nanositi na ovaj način. Treća varijanta, koja mi najviše odgovara i kojom sam zadovoljna, je kad kremu nanesem i ublendam četkicom za puder 😁 Na ovaj način dobijam veoma lepo izjednačen ten. Nema ko me nije pitao šta koristim od proizvoda za negu lica nakon što bih stavila ovu BB kremu. Ten bude blistav i svež i lice deluje zdravo i odmorno. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Od kad koristim ovu BB kremu, nemam onaj osećaj težine i umora na licu, nakon provedenih 8 sati rada na računaru. Verujte mi, meni je ovo zaista pomoglo da se kući vraćam odmorna, da me ne peku oči i da nemam onaj pritisak od umora u očima. Možda je sve ovo samo moj subjektivni osećaj ili placebo ali kako god, ja ću nastaviti da je koristim. Trenutno trošim drugu tubicu i već se spremam da je ponovo poručim 😄 Do sad sam probala samo onu svetliju varijantu, a planiram da na leto kupim i onu tamniju. Ono što mogu da primetim, je da ova krema nema neku veliku pokrivnu moć i magija koju "jedino" napravi, je da prelepo izjednači ten. Medjutim, ako imate neke nepravilnosti na licu, akne, crvenilo, nemojte očekivati da ona to prekrije, jer neće!!! S druge strane ako vam treba nešto lagano, što će vam ujedno i ishidrirati kožu i izjednačiti ten, onda je ovo prava stvar za vas. Pokušala sam da uslikam lice da vidite kolika je ta "pokrivna" moć ali mislim da je toliko mala da se na samim slikama ni ne primeti.  

Zaključak:

Ovo je proizvod koji će, po mom skromnom mišljenju, odgovarati onima koji nemaju potrebu za puderom. Ne može u potpunosti zameniti puder jer nema toliku pokrivnu moć. Verujem da u toplim, letnjim danima može odgovarati većini, ali opet, ukoliko imate nepravilnosti, bubuljice ili ožiljke od akni u tom slučaju vam neće raditi posao, jer će ti delovi ostati vidljivi. Mislim da može biti idealan kao podloga pre pudera jer prelepo ujednači ten! Znam da sam ovo već naglasila ali toliko sam oduševljena izgledom svoje kože od kada koristim ovu BB kremu da mi uopšte ne pada na pamet puder. Znate onaj osećaj kad ste sami sebi toliko lepi🙊 da vam je prosto žao da na tako lepo lice stavite i puder.



Takodje, mislim da ova BB krema jako lepo neguje kožu i stvarno može biti deo svake jutarnje rutine. Neću reći da joj je mana to što ima SPF 10, ali bi svakako bilo super da je broj veći jer bi u tom slučaju ovaj proizvod bio 3 u 1! Nega, SPF i tonirana krema u samo jednom proizvodu - san svake žene 😁😄

Takodje, mislim da ću pored ove BB kreme probati još neke za koje sam pročitala da su dobre i da imaju bolju pokrivnu moć od ove. Svakako neću odustati od potrage za idealnim puderom, i već istražujem jedan za koji mi se čini da bi mi mogao odgovarati. 

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri, prijatan dan želi vam Gordana.

Нема коментара:

Постави коментар