FRUDIA green grape pore control cream jar 10 gr - Smile & Spirit - Beauty Blog

03 септембар 2021

FRUDIA green grape pore control cream jar 10 gr

U poslednje vreme sam se bacila na testiranje različitih seruma i kremica, posebno onih kojima je u nazivu ili opisu, naznačeno, da ciljano rešavaju neke probleme na koži. Jedna od njih je i ova korejska krema, koja bi trebalo da "reši" probleme sa proširenim porama, da ih ublaži i očisti kako bi sama tekstura kože bila lepša. 


Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Koreja
Brend: Frudia
Cena:  729 dinara (Kremu možete poručiti prekOnline kozmetika , FRUDIA GREEN GRAPE PORE CONTROL CREAM JAR 10GR  trenutno je na akciji 510,30 dinara )
Pakovanje: 10 gr (ova krema dolazi i u pakovanju od 55 gr, po ceni od 2799 dinara)

Sastav: Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Methylpropanediol, Glycerin, 1,2-Hexanediol, PEG/PPG-17/6 Copolymer, Water, Hydroxyethyl Urea, Sodium Carbomer, Betaine, Dimethicone, Panthenol, Octyldodeceth-16, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, Polyquaternium-51, Disodium EDTA, Coco-Caprylate/Caprate, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Citrus Paradisi (Grapefruit) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Punica Granatum Seed Oil, Solanum Lycopersicum (Tomato) Seed Oil, Tocopherol, Phenoxyethanol, CI 15985, CI 19140, CI 42090, Fragrance, Benzyl Salicylate, Linalool, Benzyl Benzoate,Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone

U sastavu ove kreme se nalazi 81% ekstrakta zelenog groždja, za koji proizvodjač navodi da ima uticaj na kontrolu lučenja sebuma, zatim da jako dobro čisti pore, a pri tom je odlična kao prajmer jer jako lepo zagladjuje kožu. 

Žarko sam želela da  je probam i da vidim da li zaista deluje na sužavanje i čišćenje pora. Cena joj nije niska, pa sam pokušala da pronadjem najpristupačniju, vršljajući po internetu. Na sajtu Online kozmetika  naletela sam na ovo manje pakovanje ( nisam ni znala da se prodaje i u ovoj varijanti) što odmah želim i da pohvalim, jer sjajno je, kad možete kupiti nešto, kako biste najpre testirali, a potom, ukoliko vam se dopadne možete poručiti\kupiti i "full size" varijantu. 


Krema je neke želatinasto - gelaste teksture, nežno zelene boje i veoma prijatnog i osvežavajućeg mirisa. Izuzetno je hidrantna i jako lepo se razmazuje. Neophodna je vrlo mala količina kojom možete komotno namazati celo lice (a možda i vrat). Čak i ovo manje pakovanje (s obzirom da sam ga konstantno koristila, skoro svakog dana, u proteklih mesec i po), jako dugo traje. Nisam ni polovinu potrošila, a sigurna sam da će mi potrajati još minimum mesec dana uz redovnu upotrebu.


Kremica je veoma blaga i prelepo, ali prelepo hidrira kožu. Prosto, kada je ujutru namažem, imam osećaj kao da sam se još jednom umila svežom izvorskom vodom. Ono što možete pročitati na samom pakovanju, je da (bi trebalo da?!) sužava pore, da teksturu kože čini ravnom i glatkom, kao i da ne ostavlja masne tragove. Na sajtu onlinekozmetika.com sam takodje pročitala da je za ovu kremu, nakon testiranja, utvrdjeno da poboljšava opšte stanje kože i rešava pomenute "probleme" već nakon 2 nedelje redovne upotrebe. Priznačete, ovo je bilo dovoljno, da me ubede da kupim (makar i ovu manju varijantu 😉) kako bih proverila da li je sve ovo tačno. 

Način korišćenja: 

Opisaću vam na koji način sam ja koristila ovu kremu i moje utiske o istoj.  Kremu sam kupila 4 nedelje pre godišnjeg odmora, a s obzirom da se radnim danima svakodnevno šminkam, imala sam idealnu priliku da je istestiram i da formiram svoje mišljenje - tako da ono što realno mogu reći, pokupila je sve moje simpatije


Nakon jutarnjeg umivanja, blagom umivalicom, nanosila bih Hada Labo Tokyo Premium Super Deep Hidrator ( o kome moram napisati posebnu recenziju, u najskorije vreme!), zatim bih lice namazala FRUDIA green grape pore control kremom. U prvo vreme sam kremu stavljala samo na čelo, nos i obraze, jer sam želela da mi što duže traje. Medjutim, kako sam vremenom shvatila da se ona jako lepo razmazuje i da prelepo hidrira, počela sam da je koristim na celom licu i vratu. 


Ne znam da li je to moj subjektivni osećaj ili je zaista tako efikasna ali veoma brzo sam primetila da su mi pore na čelu i nosu mnogo manje primetne, da mi koža izgleda lepše i da puder jako lepo "leže" preko nje. Pošto su vrućine bile nenormalne, nije mi baš bilo do pudera i šminkanja, pa mi se zaista dosta puta za te 4 nedelje desilo da odem potpuno nenašminkana na posao. Da li ste nekada imali onaj osećaj da se sami sebi divite koliko vam lice lepo izgleda bez pudera 😂😂😂 verujem da su i kod vas to retki momenti, ali ja sam se tako lepo osećala i toliko sam bila srećna što mi je lice tako sveže, pore minimalno vidljive, a ten blistav i sjajan. Pogledam se u ogledalo ujutru i kažem sebi, jao kako ti je lice divno!!! prosto mi je žao da stavim puder! Verujem da je za to zaslužna FRUDIA green grape pore control cream-a i ono što me sada zanima, je da li će se ovaj efekat zadržati i pošto prestanem da je koristim ili je koža ovako prelepa samo za vreme njenog korišćenja. Kako god bilo, a verujem da je ovo drugo mnogo verovatnije, drago mi je da sam otkrila nešto što može ublažiti i vizuelno smanjiti pore, i učiniti lice lepšim, a samim tim doprineti i tom osećaju kada se i ja sama osećam lepše zbog toga što sam zadovoljna učinkom proizvoda koji koristim.

Moji utisci nakon korišćenja: 

Kremicu koristim još uvek i ne želim da se rastanem od nje! Najjači utisak koji je ostavila na mene je da su mi pore zaista mnogo manje vidljive, koža nežna i glatka i ima onaj zdravi sjaj. Jako mi se dopada to, što sam uhvatila samu sebe, tokom korišćenja ove kreme, da ne želim da stavim puder jer mi se dopalo kako mi lice izgleda i bukvalno nisam želela da tu blistavost "kvarim" puderom. Mali je broj krema koje su ostavile ovako dobar utisak na mene i zato ne zamerite ako je ovo moje izlaganje malo duže, nadam se da vas nisam ugnjavila😁 Na posletku bih samo dodala, ako imate "problema" sa proširenim porama i sa masnom kožom, usudite se da kupite ovu kremu, makar ovu varijantu od 10 gr, pa nakon nje sami procenite da li je vredno kupovati veliko pakovanje ili ne 😊

Zaključak:

Sasvim  sam sigurna da ću je ponovo poručiti sa Online kozmetika . U Lilly drogerijama nisam primetila da imaju ovu manju varijantu, bar do sad nisu imali, možda stigne i kod njih.  Moj zaključak je da sam oduševljena kremom koju sam platila oko 500 dinara, i od svega 10 gr sam izvukla maksimum i sve benefite. Zaista mi se jako dopada ova krema i, što se mog iskustva tiče, radi baš ono što je i naznačeno na proizvodu. Sve preporuke od mene! Ono što planiram da uradim, je da nakon potrošenog proizvoda dam sebi nekoliko nedelja odmora, da vidim da li će se stanje kože promeniti brzo ili je efekat možda i dugotrajniji.Svakako ću vas i o tome informisati  naknadno 😀Pišite mi da li ste je i  vi probale i kako  vam se dopada? 

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit


Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

 

Нема коментара:

Постави коментар