Schwarzkopf BC - maska za kosu sa najlepšim mirisom 🌸💮🌺 - Smile & Spirit - Beauty Blog

15 март 2021

Schwarzkopf BC - maska za kosu sa najlepšim mirisom 🌸💮🌺

💗💗

Ova maska je dobila najbolje kritike za obnavljanje oštećene kose. Danas je veoma teško pronaći dobru proteinsku masku koja zaista sadrži veliki procenat proteina u sebi. Potrošila sam dva pakovanja ove maske i mogu reći da maska jako dugo traje. Kupila sam je prvi put na preporuku drugarice i prvu teglicu sam podelila sa mamom. U to vreme, moja kosa je već bila dobro oporavljena ali mamina kosa je zahtevala poboljšanu negu i mislila sam da će joj ova maska pomoći da joj se kosa koliko toliko oporavi. Nakon potrošene prve teglice, odlučila sam se da kupimo i drugu i evo stigle smo do dna. Sada mogu krenuti sa utiscima, onim što me oduševilo i nekoliko stvari koje mi se nisu dopale. Pre svega hoću da naglasim, da ukoliko vam je kosa zaista izuzetno oštećena, ako je često farbate, peglate, koristite fen, figaro ili različite uvijače koji su izvor toplote, ako vam je kosa izbeljivana, blajhana, ako često izvlačite pramenove ili prelazite iz jedne boje u drugu, razmislite o kupovini neke dobre proteinske maske, a ova bi možda mogla biti jedna od njih. Isto tako, naglašavam da ja nisam dovoljno stručna i da na ovim stranicama prenosim samo moje utiske o proizvodima koje sam koristila. Svi mi moramo biti svesni da proizvod koji nekome super radi posao, nekom drugom možda neće raditi, postoji mnogo faktora koji utiču, a verovatno najviše zavisi od same kose. Pa hajde da počnemo sa recenzijom.

Informacije o proizvodu:

Zemlja porekla: Nemačka 
Proizvođač: Za Hans Schwarzkopf & Henkel proizvodi DeMiclen.
Cena joj je oko 2000 u zavisnosti od prodajnog mesta. 
Količina: 200 ml
Mi smo je poručile sa sajta Bellissima Beauty Shop - link ka sajtu Prodaja kozmetike
Evo i linka do maske - Schwarzkopf Professional BC Peptide Repair Rescue Deep Nourshing  pa ko želi može poručiti.

Ono što možete pročitati o ovoj maski je da je to intenzivan tretman za oštećenu kosu.

Vrhunski tretman za obnavljanje oslabljene i oštećene kose, što rezultira zdravom, snažnom i lako raščešljivom kosom punom dugotrajne lepote. 

Savršeno popravlja unutrašnja oštećena područja porozne i oslabljene dlake.
Pruža dugotrajan efekat unutrašnje "popravke" i nege.
Kosa postaje zdrava, snažna, sjajna i elastična.
Aminokiselina duboko prodire i popravlja unutrašnju strukturu kose.
CuraTec Protein restrukturira i jača unutrašnju strukturu kose.
Pro-vitamin B5 obezbeđuje vlagu.
KCA je dodat za izuzetnu glatkoću.

SCHVARZKOPF BC BONACURE PEPTIDE REPAIR RESCUE - Duboko hranjivi tretman je  nega sa do 2x više hranljivih sastojaka za normalnu do gustu, izuzetno oštećenu kosu. Tretman osigurava optimizaciju unutrašnje strukture kose, kao i zaglađivanje površine kose. Kosa se intenzivno neguje i dodatno dobija više sjaja i glatkoće. Za posebno dugotrajan efekat nege.

Paleta proizvoda serije SCHVARZKOPF BC BONACURE PEPTIDE REPAIR RESCUE (koja se sastoji od šampona, regeneratora, tretmana, tečnosti za vrhove kose, Nutri-Shield seruma, kao i šampona za duboku negu za koji se smatra da osim što neguje i leči kosu, sadrži takozvanu Reversilane tehnologiju. Ovo kombinuje biološki proizvedene peptide sa hibridnim polimernim lancima, koji se direktno suprotstavljaju i popravljaju oštećenja kose u poslednje 3 godine. Za do 100% regenerisanu kosu.

Maska je bele boje, prilično je gusta, ali i veoma nežne teksture i lako se razmazuje.


Pakovanje je jako slatko. Kad sam ja kupila kutijica je bila rozikaste, nude boje, sa crvenim poklopcem. Čini mi se da su joj od tad promenili malo pakovanje. Dok pišem ovaj tekst prisećam se mirisa ove maske koji je stvarno jako lep, meni lično se baš dopada, nije težak miris, ali nakon nanošenja maske i njenog ispiranja miris još dugo ostaje u kosi i kosa stvarno prelepo miriše.

Kada pročitate sve ovo o ovoj maski, prosto naprosto 😊 nemoguće je ne poželeti da je probate. Obećava puno toga, a sada ćemo videti koliko je bila učinkovita na mojoj i na maminoj kosi.

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: 

Nanesite na  celu dužinu kose prosušene peškirom, dobro utrljajte, zatim pročešljajte. Ostavite 5 do 10 minuta i temeljnto isperite. Da bi rezultati bili dugotrajni, pratite program održavanja. 
Nanesite 1 do 2 puta nedeljno.
Nivo nege 5
pH 3,0 - 4,0

KOLIKO ČESTO JE POTREBNO DA SE KORISTI: Dva do tri puta nedeljno
VREME APLICIRANJA: Pet do deset minuta
PREPORUČENA VLAŽNOST KOSE: Prosušena peškirom
ISPIRANJE: Oprati nakon nanošenja
PREPORUČUJE SE ZA: Normalnu kosu, gustu kosu
TIP KOSE: Oštećena, lomljiva kosa
DUŽINA KOSE: Sve dužine kose

A sad o načinu korišćenja. Kao što sam ranije spomenula, masku sam kupila kako bismo je mama i ja zajedno koristile. Mamina kosa je u tom periodu bila izuzetno lošeg kvaliteta, blajhana, izbeljivana, i imala je tragove nekadašnjeg mini vala, dok je moja kosa već tad bila u super stanju. Masku smo koristile tako što bismo nakon pranja kose, nanele malu količinu na kosu, držale od 10 minuta do 2 sata, kako smo kad imale vremena, pa bismo je zatim isprale i dalje nastavile sa stilizovanjem. Moram reći da ja uvek pokušam i da prespavam sa maskom, jer smatram 🙉 da što duže držim proizvod na kosi, to će efekat biti lepši, bolji itd. Probala sam to i sa ovom maskom i nisam primetila nikakvu razliku u odnosu na držanje same maske 10 minuta ili 2 sata. Kosa bi uvek izgledala jednako lepo😊 tako da smo se i mama i ja opredelile za opciju držanja maske nakon pranja kose do 30 minuta, i zatim detaljno ispiranje. Pokušala sam i nakon pranja kose, da uzmem malo proizvoda u veličini zrna graška i da ga na vlažnu kosu utrljam najviše u krajeve i da ne ispiram do sledećeg pranja.  Na mojoj kosi mi se ovaj efekat nikako nije dopao, jer mi se kosa mastila i u tim slučajevima sam bukvalnu sutra dan morala ponovo da je perem. Medjutim, na maminoj, suvoj kosi, ovakva primena proizvoda, nakon pranja bez ispiranja aplicirana u maloj količini na krajeve kose, je doprinela da njena kosa bukvalno "oživi" bude sjajnija, lepršavija, i nije se mastila kao što je bio slučaj sa mojom kosom. Možda je to zbog toga što je u tom periodu njena kosa zaista bila ekstremno oštećena. U svakom slučaju, nakon potrošene 2 kutije ja za ovu masku imam samo reči hvale. 

Moji utisci nakon korišćenja:

- kosa je izuzetno ali izuzetno meka!
- vraća sjaj kosi
- kosa se lako raščešljava
- prelepo miriše
- oporavlja jako oštećenu kosu nakon 3 meseca  redovnog korišćenja ( ovde mislim na maminu kosu, ona je masku koristila 3 meseca 2 puta nedeljno i nakon 3 meseca od početka korišćenja rezultati su bili i više nego očigledni)
- dubinski neguje kosu dugoročno
- izuzetno hrani kosu
- popravlja kvalitet 
- jača unutrašnju strukturu dlake pa kosa postaje elastičnija i ne kida se ( jako utiče na to da kosa prestane da se krza po krajevima i da krene da raste lepo)
- vraća kosi snagu i elastičnost, kao i onu prirodnu pokretljivost kose
- kosa postaje življa i lepša na dodir, a i vizuelno

Sastojci:


Link ka sajtu za analizu sastojaka  CosDNA Cosmetic Ingredients

Zaključak:

Ukoliko imate izuzetno, ekstremno oštećenu kosu, kojoj je neophodna jaka nega, onda je ovo maska koju tražite. Sigurno ćete već nakon prvog korišćenja primetiti razliku, ali da biste imali dugoročne rezultate, po mom iskustvu, neophodno je koristiti je u kontinuitetu minimum 3 meseca, 2 ili 3 puta nedeljno u zavisnosti od mogućnosti. Rekla bih da je ova maska i napravljena za specijalno oštećene tipove kose, ali čak i ako vam kosa nije oštećena mislim da efekat neće izostati i da bi, bilo ko, ko proba ovu masku sigurno bio zadovoljan njenim učinkom, bez obzira na tip kose.

Ono što mi se nije dopalo kod ove maske što joj realno budi rečeno i nije neka mana :) je što ja na svojoj kosi nisam primetila neku veliku promenu, u odnosu na to koliko je ta promena bila vidna na maminoj kosi. Medjutim, sigurna sam da ću ovu masku kupiti ponovo, jer je opravdala sve ono što je proizvodjač tvrdio. Definitivno jedna od najboljih proteinskih maski koju sam koristila.

PS. Mali update :) Sinoć sam potrošila poslednju "dozu" ove maske. Pre toga sam farbala kosu, a ne volim da se farbam jer stvarno imam utisak da mi i to farbanje jako oštećuje kosu. Nakon farbanja, nanela sam ovu masku, ostalo je taman za još to jedno korišćenje, od prilike, veličine manjeg oraha, pa sam sve nanela i lepo rasporedila po kosi i ostavila da deluje 2 sata. Kosa nakon ove maske, pa ne znam, fenomenalna! Ubaciću vam slike dan posle pranja, bez feniranja, ili peglanja, osušena prirodno, samo eto da vidite kako kosa izgleda. Sve preporuke za ovu masku.

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam 🌸💮🌺 Gordana🌸💮🌺 😊

Ukoliko se bavite pisanjem bloga, proverite ovaj link možda vam bude od koristi:

Нема коментара:

Постави коментар