Alverde ulje sa ekstraktom divlje ruže - Smile & Spirit - Beauty Blog

07 април 2021

Alverde ulje sa ekstraktom divlje ruže

Alverde ulje sa ekstraktom divlje ruže mi je privuklo pažnju još pre godinu dana, kada sam u jednom momentu imala utisak da svi samo o njemu pričaju i hvale ga. S obzirom, da ja nisam neki veliki fan ulja, odlagala sam njegovu kupovinu iz meseca u mesec, nalazeći uvek neko opravdanje. Pre jedno tri i po meseca, kada sam se našla u DM-u, sasvim slučajno mi je zapalo za oko da je na sniženju i reko hajde, kupiću ga. Nisam isprobala puno Alverde proizvoda, svega nekoliko, ali iskreno moram reći da nisam nešto bila oduševljena njima. Imala sam utisak da proizvodi koje sam koristila, ne rade ništa ali mi je uteha bila da su prirodnog porekla, što je meni od velikog značaja. Medjutim, s obzirom da je ovo ulje toliko hvaljeno, eto došlo je na red i kod mene. Da li sam oduševljena njime i da li ga koristim u svrhu nege lica pročitajte u nastavku ovog teksta. Pa krenimo redom.


Informacije o proizvodu i sastav:


Zemlja porekla: rekla bih da je Nemačka, s obzirom da je to brend koji se može pronaći u DM-u
Proizvođač/Brend: Alverde.
Cena mu je izmedju 400 i 500 din ali se često može naći na akciji u DM-u po ceni od oko 300 din. 
Ovaj proizvod se kod nas može kupiti (koliko ja znam, ispravite me ako grešim!) samo u DM drogerijama. Ukoliko vas zanima kada će sledeći put biti na sniženju, možete zapratiti DM Srbija Facebook stranicu
Bočica u kojoj se nalazi ulje je staklena, sa pipetom i dobije se 15 ml proizvoda.



Ovo ulje je namenjeno suvoj koži, ne sadrži  konzervans, sintetičke boje i parfeme. Naznačeno je da je ovo veganski i vegetarijanski proizvod, bez mineralnih ulja, parafina, parabena, silikona, derivata PEG/PEG, kao i soli aluminijuma (ACH). Alverde je sertifikovana prirodna kozmetika i to me je najviše i privuklo da isprobam i ovaj proizvod.

Što se sastava tiče, u ovom ulju je najviše zastupljeno ulje jojobe koje izuzetno ali izuzetno, hidrira kožu, zatim prirodno ulje divlje ruže (iz kontrolisanog organskog uzgoja) koje sprečava prerano starenje i poboljšava samu teksturu kože. Za organski ekstrakt semena jabuke (koga takodje ima u sastavu ovog proizvoda)je karakteristično da zaglađuje, zateže i smanjuje fine linije i ublažava bore. Tu su i veoma korisna prirodna ulja jezgra badema i breskve  koja navodno njeguju  kožu i ostavljaju je  svilenkasto mekom i daju joj elastičnost. Sastav zaista deluje zanimljivo, posebno što sve ovo zajedno doprinosi da se umorna koža regeneriše, revitalizuje i ponovo postane blistava i sjajna. Miris ovog ulja mislim da neće baš svima biti omiljen. Ne mogu reći da je miris neprijatan ali da je specifičan, jeste. Meni lično ne miriše na ružu, nego me nekako asocira i na one prethodne Alverde proizvode koje sam koristila, tako da mirisom nisam baš oduševljena.  Žute je boje, nije previše gusto ali nije ni jako retko.

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: Nekoliko kapi ulja, nežno naneti na očišćenu kožu lica, vrata i dekoltea ujutru i uveče. 

Dosta dugo sam čitala i gledala na koji način bi trebalo da se koristi bilo koje ulje, kada je u pitanju nega lica. Ono što mi je svuda zapalo za oko je da svi preporučuju utapkavanje ulja u lice. Na nekim sajtovima (koji prodaju ovo ulje), pronašla sam da preporučuju da se ono koristi kao prvi korak u nezi lica, pa nakon njega svi ostali koraci. Kada sam prvi put probala da stavim ovo ulje na lice, učinila sam to upravo tako, na potpuno očišćenu i još uvek malo vlažnu kožu, nanela sam nekoliko kapi ulja, utapkavajući ga nežno prstima. Osećaj koji sam imala na licu nakon ovog prvog puta (i ako nisam uzela preveliku količinu ulja, svega nekoliko kapi) je bio da mi je koža ostala extremno masna. Nakon ulja nanela sam kremu jer sam mislila da nanošenje seruma preko ulja i nema neku poentu. Prvi put sam ga koristila uveče, i ono što mogu reći je da mi je koža ujutru zaista bila hidrirana i jedra. Dopalo mi se kako lice ujutru izgleda ali to je bio tek prvi put kako sam ga probala, pa nisam bila sigurna koliko sam objektivna. U narednim danima sam eksperimentisala i ono što sam zaključila je da mi nikako ne odgovara da ga nanosim ujutru ukoliko ću se šminkati i koristiti puder, rumenilo, korektor. Za moj tip kože samostalno nanošenje ovog ulja posebno ujutru nikako nije bilo odgovarajuće. Nastavila sam da ga koristim u večernjim satima, ali tako što bih na čisto i hidrirano lice, nanela neki serum (najčešće vitamin C ili Vichy mineral 89), zatim kremu za noćnu negu, pa preko kreme bih utapkala ovo ulje. Na žalost, i nakon dve nedelje ovakvog korišćenja, nije mi se dopadao taj mastan trag koji sam imala po celom licu od ovog ulja, čak i sa minimalnim brojem kapi. Prijalo mi je jako na vratu i na dekolteu, ali na licu mi se nije dopadalo. Želela sam da budem istrajna (jer s obzirom da ga svi toliko hvale), želela sam da mu nadjem adekvatnu primenu na svom licu. Gledajući i čitajući različite recenzije, videla sam da ga mnoge žene i devojke koriste tako što par kapi ovog ulja pomešaju sa kremom koju koriste i tako ga nanesu, odnosno umasiraju u lice i...bingo! Ovo je bila kombinacija koja mi se zaista dopala. Lice ne ostaje masno, nego više bude hidrirano, veoma brzo se upije, ne ostaje lepljiv trag, a lice ujutru blista i deluje odmorno i zdravo. Stvarno mi se dopalo da ga koristim na ovaj način, mešajući ga sa kremom, pa sam čak i ujutru pre šminkanja počela da dodajem jednu ili dve kapi u kremu. Rezultat je (nakon 3 meseca od kako ga koristim) lepa, zdrava, veoma hidrirana i blistava koža. Za ovu lepu hidrataciju sam sigurna da je zaslužno upravo ovo ulje. Nisam primetila da mi je lice od bilo čega što sam ranije koristila bilo ovako lepo hidrirano! Da li bore i sitne linije od njega nestaju, nisam sigurna, ali sam primetila da mi je ten nekako svetliji i ujednačeniji, a da lice deluje mnogo svežije ujutru kad se probudim. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Da li sam, nakon tri meseca korišćenja zavolela ovo ulje? Ovo je pitanje koje i sama sebi postavljam. Nisam sigurna. Imam neki čudan osećaj kada je ono u pitanju - i volim ga i ne volim. Svidja mi se kako lepo hidrira lice, to je osećaj koji stvarno nisam imala ranije i tu ga ne mogu uporediti ni sa jednim proizvodom za hidrataciju koji sam ja probala - time sam iskreno oduševljena. Ulje se jako sporo troši, što mu je takodje plus. Toliko se sporo troši da imam utisak da ga nikad ne bih potrošila da polovinu nisam dala sestri da proba. Pošto generalno nisam ljubitelj ulja, ni ulja za telo, a kamoli ulja za lice, ne mogu reći da ovo ulje volim ali da daje rezultate to moram priznati. Od kad ga koristim, toliko mi je lice lepo hidrirano da je to postalo primetno i drugima, i ne retko dobijam pitanje koju kremu za lice koristim. Tako da, što se hidratacije lica tiče, ovo ulje je definitivno postalo moj favorit.

Zaključak:

Opet moram ponoviti, da nikako nisam ljubitelj ulja za lice. Od ovog proizvoda sam očekivala da će biti manje masno ili da neće biti uopšte masno (potpuno nerealno s moje strane, priznajem). Pritom, u startu sam krenula sa predrasudama, jer mi se prethodni Alverde proizvodi nisu dopali, a posebno mi se nije dopao njihov miris. Isti je slučaj što se mirisa tiče i sa ovim uljem. Medjutim, jako mi se dopada kako je uticalo na hidrataciju i izjednačavanje tena, pa sam skoro 100% sigurna da ću ponoviti kupovinu, posebno što mu je cena u odnosu na to koliko dugo traje i više nego fantastična (da ne kažemo još u koliko se desi da ga ulovite na popustu!). 

Ono što moram navesti u zaključku, je da sam ja ovom ulju našla još dve primene. Koristim ga i za negu ruku, nekoliko kapi dodam kremi za ruke i ruke toliko divno budu ishidrirane i meke da je to nestvarno! Takodje, dodajem ga i kremi za negu stopala, pa je isti slučaj i sa stopalima, hidrirana do najbolje mere! Posebno u koliko imate onaj običaj da iznegujete stopala, obujete čarape i legnete da spavate. Verujte mi, ujutru kad ustanete bićete oduševljene mekoćom i generalno stanjem stopala. Koža i ruku i nogu već posle par dana postaje vidno mekša, lepša i prelepo hidrirana. 

Tako da, ukoliko volite ulja za negu lica ili vam treba dodatna hidratacija - imate sve preporuke. U koliko pak, niste ljubitelj ulja, možda je bolje da ga preskočite ili..da mu date šansu, s obzirom na cenu, čak i ako vam se ne dopadne u svojstvu nege lica, naći ćete mu neku primenu ili ga uvek možete nekom pokloniti :)

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam vaša Gordana.

Нема коментара:

Постави коментар