Proizvodi koji NISU vredni pažnje - Smile & Spirit - Beauty Blog

03 новембар 2021

Proizvodi koji NISU vredni pažnje

Na ovoj stranici ću vam pisati o proizvodima na koje, po mom mišljenju i iz mog ličnog iskustva, ne vredi trošiti novac😋 Neke od njih sam kupila samo jednom, a nekima sam dala šansu kupivši ih i po drugi put u nadi da će u nekom momentu "proraditi".  Na žalost, proizvodi koje ovde budem navela meni nisu bili od koristi i sigurno ih više neću kupovati. 

Prvi proizvod o kome ću vam pisati je:

INTENSIVE ANTI-HAIR LOSS MASK  (COFFEE & CASHMERE PROTEINS)
96% natural ingrediants


Ovu masku  za kosu sam primetila na policama u Lilly drogeriji čim se pojavila. S obzirom da volim da testiram proizvode protiv opadanja kose, a još posebno ako im je i cena povoljna (bez obzira da li mi kosa u tom momentu opada ili ne - jer sam opsednuta ovakvim proizvodima i živim u uverenju da oni još dodatno neguju kosu) rešila sam da kupim i ovu masku, kako bih je istestirala. Delovala je jako privlačno, i ono što sam pročitala je zaista obećavalo mnogo!  Potrošila sam je celu i u to vreme sam koristila samo nju, nadajući se da će u nekom momentu početi bar nešto da radi. Što se samog opadanja tiče, kosa mi jeste malo pojačano opadala u tom periodu, pa mi se ova maska sa kafom učinila kao dobra solucija. Nije mi trebao neki ekstra jak proizvod, ali sam ipak očekivala da primetim bar nešto. Ova maska se kad je nanesem na kosu bukvalno nekako upije u dlaku ili se ni ne upije, ne mogu ni da objasnim, kao da niste ni stavili ništa. Na dlanovima je vidite, dok je stavljate osetite je pod prstima, ali kad je nanesete kao da više ne postoji. Pokušala sam prvih nekoliko puta da očešljam kosu, ali sam brže bolje odustala, jer nema teorije da prodjem češljem kroz kosu. Ono što bih radila je bilo, da stavim ovu masku 😫pa preko nje stavljam neku hidrantnu ili neki malo "jači" regenerator😲 kako bih uspela da je očešljam. Ukoliko bih stavila samo nju i isprala nakon nekog vremena, kosa bi izgledala isto ko kad je operem samo šamponom i ne stavim ništa (svesni ste verovatno kako izgleda takva kosa i koliko je teško kasnije očešljati je, a da je ne iskidate). Ova maska je, moram reći, žao mi je, ali jako, jako loša i više je nikad neću kupiti. Čak šta više, mislim da ću se kloniti celog ovog brenda😋
                    

Uzmite u obzir da je ovo samo moje lično iskustvo i da ne mora da znači da vama ova ista maska neće raditi posao, ali nemojte očekivati previše: Cena joj je bila oko 600 dinara, što i nije baš super povoljno za ovako malu tubicu. Pakovanje je lepo, sastojci koji obećavaju, miris takodje prijatan, ali eto, za mene totalni promašaj.  Neću vam ostavljati link ka ovom proizvodu pošto ga ne mogu preporučiti a u koliko ipak želite da je isprobate, možete je pronaći u Lilly-ju i DM-u.


2 коментара:

  1. Taman sam se spremala da kupim ovu masku, čak sam videla da imaju i losion. Probala sam da pronadjem na internetu nešto više i osim ovog tvog teksta nisam našla ništa. Sad razmišljam da ne uzmem masku nego samo losion hehe. Nekako si me ubedila da nije ništa posebno. Da li možeš da preporučiš neku masku protiv opadanja kose?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo, evo spremam se da pišem tekst o opadanju kose, jer je to zaista tema o kojoj me najviše pitate i ovde i na Instagramu :) Pisala sam o maski protiv opadanja, koja je mene oduševila, evo link ka tekstu: https://smileandspirit.blogspot.com/2021/04/maska-za-stimulisanje-rasta-kose.html?showComment=1636027731629#c5959362304993763482
      a uskoro ću pisati i o jednom losionu protiv opadanja pa stay tuned :)

      Избриши