ZIAJA | Svi proizvodi na jednom mestu - Smile & Spirit - Beauty Blog

10 новембар 2021

ZIAJA | Svi proizvodi na jednom mestu


Ziaja Manuka tree tonik za lice - Ovaj tonik sam dobila na poklon od sestre i iskreno nisam ništa previše očekivala od njega. Što se mene tiče, tonici za lice mi služe da recimo nakon što skinem šminku i nečistoće sa lica, proverim da li je nešto od proizvoda ostalo na koži. Ovi tonici sa pumpicama koji se u poslednje vreme pojavljuju izgledaju veoma lepo u tim pakovanjima. Medjutim, da li pakovanja opravdavaju njihovu cenu, kao i svrhu samog proizvoda? Šta vi mislite? Ova vrsta tonika, je za mene lično, bila veoma nepraktična jer ako bih koristila prskalicu ne retko bi se desilo da mi proizvod upadne u oči. S druge strane, ako sam htela da ga koristim sa blaznicom, morala sam bar 7,8 puta da prsnem na nju jer je jako malo proizvoda izlazilo. Onda bih skidala prskalicu pa bih tako natapala blaznicu, što je još dodatno komplikovalo stvar. Na kraju sam tonik prebacila u Baleinu flašicu kako bih ga potrošila, jer mi je bilo žao da mi stoji. Ovo nije bila dobra ideja, i ne savetujem vam da trošite proizvode samo "kako biste ih potrošili", posbno ako vidite da vam ne odgovaraju, kao što je bio slučaj samnom. Ovaj tonik mislim da bi odgovarao osobama sa masnom kožom, moguće da bi im čak i prijao. Ako imate normalnu, suvu ili kombinovanu kožu, mislim da ovaj tonik nije pravi izbor za vas. U svakom slučaju bih volela da mi pišete kakvi su vaši utisci ako ste ga koristili i da li uopšte koristite tonike i u koje svrhe😁 Nisam uspela da ga pronadjem na Lilly-jevom sajtu, nisam sigurna da li ga još uvek možete tamo kupiti ali vidim da se i dalje prodaje po apotekama. Sadrži ekstrakt lišća drveta manuka, cinkov glukonat koji bi trebao da pomogne da se smanji broj mitisera i da spreči začepljavanje pora. Takodje u sastavu se nalazi i bademova kiselina koja bi trebalo da vrši blagu eksfolijaciju i da ukloni mrtve ćelije sa kože, a laktobionska kiselina je tu za hidrataciju i poboljšavanje elastičnosti. Takodje, navedeno je da se u sastavu ovog tonika nalazi i provitamin b5 koji umiruje kožu. Deluje veoma zanimljivo ali eto meni nije bio ništa posebno, čak sam mi je dosta isušivao kožu.



Ziaja Acai Berry Body Mousse - najsavršenija stvar za negu tela, vrata i dekoltea! Ukoliko niste probali, a u potrazi ste za nečim laganim, nemasnim, nečim što ne ostavlja nikakav trag ni na telu, ni na odeći, a pri tom savršeno neguje i hidrira kožu, usudite se da probate ovaj mus! Pored toga što je koža nakon njega meka i nežna, savršeno miriše! 
   


Ziaja Goat's Milk Day Cream - veoma dobra krema za suvu kožu. Ne mogu reći da je ovo najbolja krema koju sam koristila, niti bih je svrstala u omiljene kreme ali kao što sam i napisala u recenziji, sigurna sam da ću u zimskim danima ponoviti kupovinu. Ovo je jedna "basic" krema, kad niste sigurni koju biste kupili, a imate suvu kožu, onda ova krema može biti vaš izbor. Međutim, nisam sigurna da je ova krema sjajna u letnjem periodu. Ja je sigurno neću koristiti preko leta, a ako je neko od vas koristio u tom periodu, volela bih da mi ostavi komentar i svoj utisak o njoj.



 Ziaja acai berry antioksidativni tonik za lice (link ka Lilly online shopu-u) od 200 ml može se kupiti u Lilly Drogeriama ili online preko njihovog sajta i trenutno je na sniženju od 386 din, a redovna cena mu je 550 din. Nisam sigurna da o ovom proizvodu treba napišem zaseban tekst, pa sam rešila samo ukratko da ga opišem ovde. Tonik sadrži hijaluronsku kiselinu i zaista odlično hidrira lice. Navedeno je da služi za korekciju prvih bora, na šta nisam sigurna da tonik sa svojom laganom teksturom može uticati. Ima super prskalicu koja jako lepo rasprši proizvod po celom licu. Dve pumpice su sasvim dovoljne. Ja sam ga kupila, kako bih ga probala, ali nešto mu nisam pronašla neku posebnu svrhu. S obzirom da je često na akciji i pošto se veoma sporo troši, nije ga loše imati za osvežavanje lica, posebno u toplim, letnjim danima. Pišite vaše utiske o ovom proizvodu i da li vas je oduševio.




4 коментара: