Balea blaga pena za čišćenje i tonik za suvu i osetljivu kožu - Smile & Spirit - Beauty Blog

30 новембар 2021

Balea blaga pena za čišćenje i tonik za suvu i osetljivu kožu

Pretpostavljam da je većina vas, do sad, već isprobala Balea "roze" umivalicu i tonik iz iste linije. Kod mene je slučaj da ih kupim, pa nakon što ih potrošim, odlučim da "isprobam" nešto novo. Medjutim, kako god okrenem, uvek se vraćam ovoj kombinaciji i svaki put, kad ih nemam i kupim ih ponovo, oduševim se 😂

Iz tog razloga mislim da ova dva proizvoda zaslužuju recenziju😊 
Sigurno ste na mnogo mesta do sad već čitali o njima ali ovo su zaista proizvodi koje iznova i iznova kupujem i kojima sam već godinama jako zadovoljna, pa ću im u to ime i ja 😁 posvetiti zaseban tekst 😊


Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Nemačka.
Brend: Balea, Nemačka.
Cena Balea pene za umivanje: oko 360 din, pakovanje od 150 ml
Cena Balea tonika:  oko 250 din, pakovanje od 200 ml

Mogu se kupiti u DM-u ili poručiti online. 

Sastav: Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Panthenol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Prunus Amygdalus Dulcis Flower Extract, Propylene Glycol, Parfum, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Citric Acid, Tocopherol, Sodium Chloride, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol

*sajt za proveru sastojaka http://cosdna.com/eng/ingredients.php .


- Kada je Balea blaga pena za čišćenje u pitanju, sastojci koji su mi zapali za oko još prilikom prve kupovine (koja je bila stvarno davno, ni ne sećam se tačno kad) bili su pre svega pantenol i glicerin, a onda i ekstrakt bademovog cveta. Nisam neki ekspert za sastojke ali volim da pročitam sastav na proizvodima koje kupujem. Tako sam primetila da pena u svom sastavu sadrži i Citric Acid ali kao što i sami možete videti nalazi se skoro, na kraju liste. Istraživajući malo po internetu, pronašla sam da ova pena za umivanje u svom sastavu sadrži i provitamin B5  koji sprečava isušivanje kože (medjutim, kako se ne razumem u sastave toliko, ne znam koji sastojak sa liste gore, tačno ukazuje na to - ako vi znate, pišite mi 😁 ). 

Čitajući o njoj, tokom mog istraživanja, naleteh na "osobine" ovog proizvoda i tu je navedeno da je bez alkohola, bez parafina, mineralnih ulja, da je pH neutralna i da spada u veganske proizvode. 

Miris ove pene je meni lično veoma prijatan, nežan i blag. Ima neku puderastu notu u sebi ali je toliko suptilan da verujem da nikome  ne bi smetao.

Sve ovo mi se dopalo, a s obzirom da imam osetljivu kožu ( sklonu crvenilu ) delovalo je da ova pena, može biti odličan izbor😊 i...nisam se prevarila😊

- Da predjemo na Balea tonik za suvu i osetljivu kožu 

Sastav: Aqua, Glycerin, Polyglyceryl -4 Caprate, Prunus Amygdalus Dulcis Flower Extract, Sodium Benzoate, Decyl Glucoside, Levulinic Acid, Parfum, Sodium Levulinate, Citric Acid, Linalool, Alpha Isomethyl Ionone

On u svom sastavu takodje ima ekstrakt bademovog cveta, kao i glicerin. Takodje je na dosta mesta navedeno da sadrži provitamin B5 i da je ovo izbalansirana formula, bez alkohola, bez soli aluminijuma, bez nanočestica, bez parabena i parafina, mineralnih ulja, sa neutralnom pH. Veganski je proizvod. 

Ovaj hranljivi tonik, kako navode, namenjen je osetljivoj, suvoj i veoma suvoj koži. Vodenaste je strukture i ima miris, koji je, po mom mišljenju, na granici "blagog". Mislim u principu miris mi ne smeta ali više volim neutralnije varijante. 

Navedeno je da nežno i temeljno čisti suvu i osetljivu kožu. Ne iritira i čuva od isušivanja.

Način korišćenja:

Balea blaga pena za čišćenje 

Na samoj bočici se nalazi uputstvo za upotrebu, gde piše: Naneti malu količinu pene za čišćenje na vlažnu kožu ujutru i uveče. Nežno umasirati, pa isprati toplom vodom.

U samoj bočici se vidi tečnost rozikaste boje, ali nakon pritiskanja pumpice, tečnost izlazi u vidu nežne i lagane, bele pene. Kada se nanese na lice u prvom momentu ne peni toliko ali ako nastavite masažu može zapeniti baš dobro. Posebno ako preterate sa količinom. Obično su mi dve pumpice dovoljne za jedno umivanje. Ujutru je koristim samostalno, kada skidam šminku koristim je u drugom koraka, da isperem ulje i ostatke ulja i nečistoća sa lica. Ukoliko se ne šminkam, u sklopu večernje rutine umivanja lica, koristim je svakako kao drugi korak.

Pena ima veoma nežnu, kremastu strukturu. Sprečava isušivanje kože, a obezbedjuje nežno i temeljno čišćenje. Nakon umivanja, koža zaista ostaje baršunasta i meka.  Meni je ova pena fenomenalna. Probala sam mnoštvo drugih umivalica ali nekako se uvek njoj vratim jer, mojoj koži, ona najviše prija. 
Koža nakon nje ne ostaje suva, niti me zateže. 

Ono što sam saznala od prijateljica i sestara koje su je probale i koristile, da one koje imaju masnu kožu nisu toliko zadovoljne kao one sa normalnom i suvom kožom. 

Isto tako sam, prilikom mog malog istraživanja, saznala da neke devojke i žene, vole onaj osećaj "škripanja" na licu, nakon umivanja, jer im to odaje utisak da su baš dobro očistile lice. Lično mislim da ovo nije dobar znak i da se na ovaj način koža isušuje više nego što je potrebno. Medjutim, ukoliko to njima prija, nemam ništa protiv. Od ove pene nikad nećete imati taj "škriputavi" osećaj, jer će koža i nakon umivanja biti meka i hidrirana.

Balea tonik za suvu i osetljivu koži

Tonik je vodenkaste strukture i nakon nanošenja ostavlja  onaj "lepljivi" trag. Ne mogu za sebe da kažem da sam koristila i isprobala, puno tonika, čak naprotiv. Iskreno većini tonika koje sam do sad kupila nisam uspela da pronadjem baš neku "pravu" svrhu. S obzirom da sam ih isprobala nekoliko, i da im je cena bila preko 500 dinara, nešto mi se činilo kako sve te vodice sličan posao rade, pa je besmisleno davati puno novca za njih.  Ovaj Balein tonik ima baš pristupačnu cenu, a pri tom mu je sastav odličan (koliko se ja kao laik razumem). 

Pa da predjemo na to kako ga ja koristim. U jutarnjoj rutini ga uopšte ne upotrebljavam, jer taj lepljiv osećaj koji ostavlja mi se baš i ne dopada, pa nekako imam utisak da bi mi bilo previše da ga stavim. Probala sam da ga stavim i u bočicu sa pumpicom, pa da nakon umivanja naprskam lice ali i tad bi se pojavio taj lepljiv trag, tako da sam rešila da ga ujutru ne koristim. U popodnevnim časovima, kada dodjem s posla, skinem šminku (balea ulje, pa nakon ulja umivalica) tada, stavim  malo tonika na tupfer i nežno predjem preko lica. Dešava se da ponekad na tupferu uočim tragove pudera, rumenila ili bronzera, najčešće ta "nečistoća" zaostane u blizini kose. Ukoliko ovo primetim, onda sa još jednim tupferom predjem lepo te delove. Nakon ovoga lice obično namažem nekom hidrantnom kremom. U sklopu večernje rutine, ovaj tonik mi je neizostavan. U početku sam ga koristila samo da bih uklonila te neke eventualno zaostale nečistoće, kojih zapravo nije toliko ni bilo. Vremeom sam ga jako zavolela i primetila da mi fali, kad ga recimo potrošim, a ne kupim odmah.

Zaključak:

Moj "tonik favorit"😀 je It`s skin lemon`C squeese ampoule toner (Toner za lice sa vitaminom C i 8 vrsta hijaluronske kiseline) o kome sam pisala u Favoritima od januara do maja 2021. Medjutim, s obzirom na baš visoku cenu (oko 1990 din je 500 ml), mislim da ga, ipak, neću redovno kupovati. Takodje, s obzirom da sam Balein tonik za osetljivu kožu jako, jako zavolela i nekako se navikla na njega, prednost ipak dajem njemu i počasno prvo mesto na poziciji "uvek prisutnog" tonika na mojim policama. Ovo je stvarno tonik koji bih od srca svima preporučila i onima koji vole tonike i onima koji su poput mene pa nemaju baš neki izgradjen stav o tonicima i njihovoj pravoj svrsi. 


Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri, prijatan dan želi vam Gordana.

Нема коментара:

Постави коментар