Kana ili farba - odlučite sami - Smile & Spirit - Beauty Blog

21 април 2021

Kana ili farba - odlučite sami

Pre nego što se ofarbate kanom dobro se informišite, jer se kana, JAKO, JAKO, JAKOO teško skida sa kose, rekla bih skoro nikako!

Ovo je tekst o kome sam najduže razmisljala da li i kada da ga objavim. Od momenta od kad sam otkrila kanu i rešila da počnem da se farbam sa njom, ne samo što je zauzela prvo mesto na prestolu što se tiče farbanja i nege, nego sam bukvalno postala opsednuta njom. Imam samo reči hvale o njoj, zato mi je i bilo toliko teško da sednem i napišem tekst, koji bi u potpunosti preneo moje oduševljenje ovom biljkom, koja toliko lepo neguje, a uz to i boji kosu.

Informacije o proizvodu:

Čitajući o ovoj biljci, pronašla sam da potiče iz severne Afrike, Azije, a kažu i severne Australije. Najviše boje proizvodi kada se gaji na temperaturi izmedju 35 i 45 stepeni celzijusa. Nakon kiše počinje da buja i da raste velikom brzinom. Verujte mi, da sam toliko oduševljena njom, da mi je u više navrata padalo na pamet da krenem da je gajim sama kod kuće, ali s obzirom da živimo u stanu odustala sam od te ideje. Smešno zvuči, sad dok ovo pišem ali moje oduševljenje je toliko da bih zaista volela da imam vrt sa organskom kanom. Nema šta ova biljka ne radi. Ne samo da farba i neguje kosu, nego bukvalno popravlja njen kvalitet i poboljšava strukturu same vlasi od korena prema vrhu.  Kanu danas možete kupiti u skoro svim parfimerijama, mada i neke malo bolje opremljene prodavnice je mogu imati u svojoj ponudi. Takodje, veoma lako se može poručiti preko interneta i dostupna je u dosta nijansi. Boje sa kojima sam se ja susrela su: golden brown, mahagony, red vine, dark brown, dark blue, cooper, burgundy, black natural. Boja koju ja trenutno koristim je golden brown ( i da li opet da napišem, nemojte zameriti - oduševljena sam!!! ) Ovo je link odakle je ja poručujem golden brown kana jer često ovu boju ne mogu naći u parfimerijama u svom gradu. Veliki izbor boja imate kod njih na sajtu, a evo i linka do sajta, pa možete pogledati i sami ukoliko se odlučite da je kupite: https://www.hiper.rs/ . Kod njih na sajtu, kao i na samoj kutiji možete pročitati sledeći opis: 


Boja same kane, koju dobijete u kesici, je zelenkasta i vuče ka maslinastoj. U zavisnosti od nijanse kane koju odaberete, boja praha može varirati od veoma svetlo zelene, do veoma tamno zelene i maslinaste. U pitanju je prah, ne baš prijatnog mirisa. Miris nije toliko intenzivan i dosta podseća na miris zemlje. U pakovanju koje ja kupujem, dobijete 6 kesica od po 10 grama i cena ovog pakovanja varira od 280 do 350 dinara, u zavisnosti od prodajnog mesta. Znam da u DM-u i u Lilly-ju možete kupiti i pojedinačne kesice, čija se cena kreće od 60 do 80 dinara (ispravite me ako grešim!). Meni je za moju dužinu potrebno 2 kesice ukoliko farbam celu kosu. Proizvodjač kaže da je 100% prirodna i da ne sadrži amonijak, te da potpuno pokriva sede, a kosi daje zdrav i prirodan izgled, kao i veoma intenzivnu i dugotrajnu boju. Piše da kana obnavlja kosu, dajući joj čvrstoću, volumen i sjaj i da je veoma dobar regenerator koji stvara zaštitni sloj na kosi i daje joj tu punoću i sjaj.  Sve ovo mogu potvrditi kao tačno, i verujte mi, kosa zaista ima tu divnu, prirodnu boju, a sede su u potpunosti prekrivene (što mi je pored same nege, takodje spadalo u prioritete). Kosa nakon bojenja kanom sija neverovatno! Čak i ako je ne koristite u svrhu bojenja, dobićete isti efekat, odnosno kvalitet kose će se sigurno popraviti, a sjaj će biti savršen!

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: 
Pomešati kanu, odnosno prah koji dobijete u kesici, sa malo mlake vode, sve do momenta dok ne dobijete teksturu nalik blatu(?!). Kosu je potrebno dobro raščešljati pre nanošenja i neophodno je da kosa bude čista. Prah koji ste pomešali sa vodom treba naneti na kosu, ravnomerno rasporediti (?) zatim preko toga staviti prozirnu foliju i ostaviti da deluje od 30 minuta pa i do 3 sata ( ili po vašoj želji) u zavisnosti od intenziteta boje koju želite postići. Od prilike ovako nešto možete pronaći kao "uputstvo" na kesicama, bez obzira koji je "proizvodjač" u pitanju. 

Sada ću vam napisati na koji način je ja koristim u zavisnosti od toga da li se farbam ili je koristim samo kao tretman. O da, verovali ili ne koristim je na oba ova načina. 


Farbanje: Prilikom farbanja kose, kanu sipam u plastičnu posudu, zatim dodam toplu vodu ( ne mlaku, i ne vrelu) mešajući plastičnom kašičicom (keramičkom ili drvenom -  ja koristim plastičnu, najlakše je za oprati). Vodu dodajem postepeno, bukvalno jednu po jednu kašičicu, a kasnije ukoliko je to potrebno i manje od kašičice. Mešam sve dotle dok ne dobijem gustinu koja svojom teksturom podseća na malo gušći jogurt (ne na blato, nego na gušći jogurt). Kad dobijem ovu gustinu, ostavim smesu da odstoji nekih 15-tak minuta. Za to vreme lepo raščešljam kosu i podelim je na sekcije. Primetićete da se kana za ovih 15 minuta još malo zgusnula i u ovom momentu treba dodati još malo vode kako bi se dobila gustina jogurta. Kanu stavljam na "prljavu" kosu, isto kao što bih uradila i da se farbam farbom. Primetila sam da nema neke velike razlike, u mom slučaju ali znam i zašto nema. Kada znam da ću se farbati kanom, ja te nedelje ne koristim nakon pranja kose nikakve preparate koji bi se "taložili" na kosi, poput gelova, suvog šampona, različitih leave in proizvoda i onda znam da će kana svuda podjednako da "uhvati". Ako mi se desi da stavljam nešto od ovih preparata, onda odložim farbanje kanom za sledeći put. Mislim da je tako najbolje, jer ukoliko postoji neki proizvod na kosi, kana stvarno neće ravnomerno uhvatiti svuda, zato je bolje ili oprati kosu ili te nedelje ne stavljati ništa od proizvoda koji se talože na samoj dlaci. Kako biste dobili najbolji efekat, moj dobronamerni savet je da prvih nekoliko puta zaista operete kosu neposredno pre farbanja, pa na tako čistu kosu, koju ste isfrotirali peškirom i pokupili višak vode, nanesete kanu. Ovo će vam, ukoliko se odlučite za farbanje kanom, mnogo pomoći da vam boja svuda bude jednaka. Zaista kana najbolje rezultate daje prilikom farbanja prirodne boje kose, ali pretpostavljam da su retke one koje to poštuju. Posebno ukoliko ste već dugo koristili farbe, pa imate oštećenu kosu i želite da probate kanu radi nege i manjeg oštećivanja kose. Moja kosa je prirodno jako svetla, pepeljasto plava, ali prvi put kad sam je farbala kanom imala sam dosta slojeva farbe. Prvi put sam koristila svetlo braon kanu i ona mi je jako lepo ofarbala kosu, ali je boja bila prilično tamna, verovatno zbog podloge. 


Kasnije sam otkrila golden brown kanu i od onda koristim samo nju. Od prvog farbanja, pa do danas, a farbam se kanom već godinu i po dana, kanu sam držala na kosi ravno 45 minuta. Nikada je nisam držala duže, niti kraće (u slučaju kad sam je koristila za bojenje kose).  Ono što je veoma važno kod farbanja kanom, je da morate biti brzi! Ukoliko vam se kana "osuši" na kosi, neće ofarbati kosu ili je neće obojiti svuda jednako. U početku je najbolje da kanu nanosite na vlažnu kosu, a kasnije ćete već pronaći način koji vama najviše odgovara. Boja je prelepa, kao što možete videti na slikama i ja sam zaista prezadovoljna.

                                              

Kana za negu kose - postupak: Kanu bar jednom u dve nedelje koristim za negu kose. Moje iskustvo u ovom slučaju je da se može desiti da vam ofarba kosu i to neravnomerno. Iz tog razloga, ne bih je preporučila vama koji se farbate regularnim farbama, jer se veoma lako može desiti da se kosa oboji. S obzirom, da se ja farbam kanom, u mom slučaju čak i ako se desi da mi se kosa "oboji" to se ne primeti. Imala sam i ja nezgodne trenutke u druženju sa kanom, dok nisam naučila kako treba da je koristim. U početku sam celu kesicu mešala sa ostalim sastojcima i u zavisnosti od tih ostalih sastojaka dešavalo se da se kana na nekim mestima "grupiše" i da ostavi fleke po kosi! Kao što možete videti na ovoj slici:


* Najvažnija stvar prilikom farbanja kanom je, da nakon što kanu nanesete na kosu, stavite preko toga kapu za tuširanje, jer ukoliko vam se desi da se kana "osuši" neće obojiti kosu ili je neće obojiti dovoljno. Tako da je jako važno da kosa ostane vlažna sve vreme dok je kana na njoj.

Eksperimentisala sam, kako bih izvukla maksimum i negde mogu reći da sam u tome uspela. Naravno, nemojte sve ovo uzeti zdravo za gotovo, ovo je moje iskustvo i moj način na koji je koristim, ali imajte u vidu da mnogo stvari zavisi od samog kvaliteta i tipa kose. Moja kosa je tanka, prirodno veoma svetla i veoma lako prima svaku boju. Navešću vam primer moje drugarice, čija je kosa bila jako uništena farbanjem, peglanjem, i različitim drugim tretmanima i proizvodima. Želela je da oporavi kosu kanom. Boja njene kose je tamno braon, kada je ofarbala kosu svetlo braon kanom nije bilo neke velike razlike izmedju njene prirodne boje i nakon farbanja kanom. Jedina promena po kojoj se moglo uočiti da joj je kosa ofarbana, je što joj je kana prekrila sve sede. Kada je sledeći put ofarbala tamno braon kanom, dobila je skoro crnu nijansu. Sam kvalitet kose se neverovatno brzo popravio, kosa je bila vidno mekša, dlaka zagladjenija, punija, hidrirana i kosa joj je stvarno sinula. Od onda je i njen izbor za farbanje kana.

Sada ću vam navesti nekoliko recepata za negu kose koji uključuju i kanu:

Ono što bih naglasila kad je u pitanju nega kose, najbolje je ukoliko ne želite da vam se kosa oboji, da ne rizikujete, jer mislim da niko ne može garantovati da li će vam se kosa na nekim mestima ofarbati ili ne, najbolje je koristiti bezbojnu kanu. Videla sam da ima da se kupi na mnogim mestima. Ja sam je kupovala u prodavnici Alexandar Cosmetics, a mislim da je možete poručiti i preko njihovog sajta, evo linka Kana za kosu Cassia BONAE LABORATORIO Neutralna 40g.


Recept br. 1

- 1,5 čajna kašičica kane
- 1 čajna kašičica kokosovog ulja
- 1 čajna kašičica ricinusovog ulja
- 1 čajna kašičica lanenog ulja
- 4 kašike jogurta (plus još malo jogurta kasnije dok se ne dobije struktura kao kad se muti obična farba)

Sve sastojke pomešati, ostaviti 15 min da odstoji, pa zatim dodati još malo jogurta po potrebi kako bi gustina bila slična umućenoj farbi. Naneti na kosu, od temena prema vrhovima, staviti kapu za kupanje ili običnu kesu, preko toga staviti kapu kako bi se sve to malo ugrejalo i držati na kosi od 30 minuta do 2 sata u zavisnosti koliko vremena imate.

Recept br. 2

- 3 čajne kašičice kane (plastične, drvene)
- 2 žumanca
- 1 kašika meda
- 1 kašika ricinusovog ulja
- 1 kašičica jabukovog sirćeta
- malo jogurta

Sve sastojke osim jogurta pomešati. Ukoliko je gustina odgovarajuća, kremasta, lepa da se može mazati po kosi četkom, dodati još 1 kafenu kašiku jogurta. Ukoliko je smeša gušća (sve zavisi i od veličine žumanaca), dodati onoliko jogurta koliko je potrebno da se dobije lepa gustina koja se lako može nanositi četkom za farbanje, bez da curi svuda okolo.

Ovo su dva recepta koja možete probati kad je u pitanju nega kose sa kanom. Isprobala sam još dosta sličnih recepata ali ne bih davala još predloga, osim u koliko se javite sa željom da vam o tome pišem. 

Moji utisci nakon korišćenja:


Sama nega kose kanom, je poprilično "prljav" posao, jer kana sama po sebi sadrži boju, pa još ako negde padne, može se desiti da fleke ne možete oprati lako ili ih ne možete oprati nikako. Pretpostavljate da i kod mene u kupatilu sigurno postoji fleka na beloj površini koja me podseća na kanu! Sa nekih površina se lako skida, keramički lavabo, ili kada, ali sa površina kao što su iverica ili drvo ne može se oprati. Takodje, za farbanje i negu kose kanom obavezno obucite nešto staro, jer neminovno je da ćete odeću u kojoj ovo radite isprljati i isflekati (bar dok ne steknete neku rutinu).

Bojenje kose kanom mi se odmah dopalo, jer tu se već posle prvog korišćenja vidi promena koja je na kosi zaista uočljiva. Ne samo što se tiče boje, nego i kvaliteta kose, sjaja, znači kosa sija! to je nešto neverovatno. Ne postoji preparat koji bih mogla uporediti sa kanom, a da od njega kosa toliko sija kao što sija od kane. Farbam se kanom više od godinu i po dana i ono što mogu primetiti je da mi je kosa mnogo jača, punija, ne krza se, poprilično brzo raste. Kana boji sede i to je ono što mi se posebno svidelo. Koristila sam nekoliko nijansi braon boje, dok nisam otkrila najsvetliju "Golden brown" i od onda je ne menjam. 

                                                

Sastojci:

Kana je boja proizvedena iz biljke Lawsonia Inermis, takođe poznate i kao stablo kana, mignonetskog stabla i egipatske stabljike, jedine vrste roda Lawsonia. Koristi se za bojenje kose, obrva ili za crtanje po telu. Dakle biljnog porekla, i trebalo bi da je u kesicama koje kupujemo 100% kana. Jeste da je ima u raznim bojama, ali s obzirom da sam probala 4 ili 5 nijansi, pročitala sam da u izvornu kanu dodaju takodje biljne preparate, odnosno biljke, kako bi boja bila svetlija ili tamnija. Impression kana za kosu je napravljena od različitih biljnih sastojaka (henna, brahmi amla, limunska kiselina) koji ne štete zdravlju i okolini, a kosi daju vitalnost i snagu.

Zaključak:

Moj zaključak je: Kano volim te! Jednom prilikom kada sam razgovarala sa sestrom, nakon što me pitala čime još negujem kosu (osim što umesto farbi stavljam kanu) u momentu sam odgovorila: kad koristiš kanu, ne treba ti apsolutno ni jedan drugi preparat za negu kose!  Ova rečenica vam sve govori i zaista jeste tako. Moja kosa je po prirodi veoma tanka, nije teška, izuzetno je svilena, ali s obzirom da imam prirodno plavu kosu, dosta je slaba. Dugo godina sam se farbala u svoju, da kažem, prirodnu boju, ili za koju nijansu svetliju ili tamniju. Nikada šiške nisu mogle da mi porastu do brade, do nosa je bio njihov maksimum. Od kad se farbam kanom, kosa raste kao iz vode, šiške su mi sad već do ramena i kvalitet same dlake je skoro potpuno isti pri korenu i na krajevima. Dlaka nije istanjena, elastična je i ne puca. Ono što sam primetila i što se možda eventualno može svrstati u kanine "mane" je, da toliko nahrani kosu, kao najbolja proteinska maska, toliko obogati vlasi proteinima, da kad operem kosu i sasvim prirodno ostavim da mi se osuši, ona toliko sija kao da sam je sveže isfenirana ili ispeglana.
                             

Medjutim, ta velika količina proteina ne dozvoljava kosi da se ukovrdža. Pa kad bih pokušala da je uvijem, na bilo koji način (trakom, viklerima, pundjom, pa čak i peglom, figarom ili feniranjem) lokne ne traju duže od 4 sata, nakon čega se kosa potpuno ispravi. Mislila sam da je ovo slučaj samo sa mojom kosom, medjutim, kuma je počela da se farba kanom i sama mi je rekla da je primetila koliko joj je kosa nekako "bogata" i nikako ne može da je uvije. Tako da, ukoliko želite kovrdže, onda dalje od kane, a ako imate kovrdžavu kosu, a želite ravnu, onda je možda ovo rešenje za vas.

 
      


Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

20 коментара:

  1. Tekst je fantastičan! Reči nemam koliko si lepo objasnila i detaljno opisala. Sasvim sigurno već danas idem u potragu za kanom. Dugo sam se dvoumila da li da počnem da se farbam kanom i nakon ovog tvog teksta sam donela definitivnu odluku. Nisam ni znala da postoji ovaj sajt i da imaju toliko nijansi. Hvala puno na svim informacijama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno hvala na ovako lepim rečima. S obzirom da sam nedavno počela da pišem stvarno mi puno znači kad se nekome dopada, a posebno me raduje ako je nekome i korisno i od pomoći. Javi se obavezno sa utiscima kako ti se dopada kana kada se budeš ofarbala. Puno pozdrava

      Избриши
  2. Razmišljam koju nijansu da uzmem, imam jako svetlu kosu, a želim samo da je negujem kanom, ne bih da mi vuče na crveno ili daleko bilo da ode na crno. Šta mi preporučuješ? Odličan je tekst, piši o opadanju kose ,pozdrav, hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo Sonja i hvala za komentar i pitanje. Postoji bezbojna kana koju sam ja koristila i meni nije uticala na boju kose. Ukoliko želiš da je koristiš u negujuće svrhe, najbolje je da je mešaš sa kokosovim ili nekim drugim uljem i sa malo jogurta, kako bi se obezbedila da neće obojiti kosu. Ja sam jedino u Alexandar Cosmetics našla bezbojnu kanu koja nije uticala na boju moje kose. Možda bi najbolje bilo da testiraš na jednom pramenu, pa tek onda da probaš na celoj kosi. Javi šta si uradila! Puno pozdrava!

      Избриши
  3. Poručila sam kanu sa ovog sajta koji si navela,stigla je bukvalno za dan. Imam puno sedih, baš puno i toliko se nadam da je istina ovo što si napisala da prekriva sede jer bi me to toliko usrećilo da ne mogu da opišem. Svakako ću javiti utisak, tekst mi se dopao i ubedila si me da probam da se farbam kanom, jer do sad ni jedna farba nije uspela da mi lepo pokrije sede

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sede pokriva sigurno, samo gledaj da izabereš boju koja ti odgovara, da ti ne bi kosa jako potamnela ukoliko to ne želiš. Braon baš vuče na tamno, skoro na crno. Zavisi koja ti je prirodna boja kose. Svakako bi bilo super da javiš utiske nakon farbanja :)

      Избриши
  4. Pročitala sam ovaj tekst pre par nedelja i odmah sam kupila kanu. Do sad sam je koristila 3 puta, oduševljena sam. Ne znam kako bih mogla da posaljem slike da vidis kosu pre i nakon nje. Dva puta sam se farbala i jednom sam je stavljala kao masku. Kosa je toliko sjajna, blistava, dlaka deluje punije, ja sam toliko srećna da ne mogu opisati. Hvala puno za ovaj tekst!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da si zadovoljna, i ja sam isto tako oduševljena, još kako sam pronašla boju koja mi savršeno ogdovara ne menjam je. Možeš mi poslati slike na instagram ili na email, baš bih volela da vidim :) Puno pozdrava

      Избриши
  5. Meni se ovaj tekst jako dopao, farbam se kanom vec godinama i ne planiram da bilo šta menjam. Jako si lepo napisala, a htela sam da te zamolim da pišeš malo o šamponima koje koristiš i koji su na tebe ostavili pozitivan utisak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, u pripremi mi je tekst o omiljenim šamponima, a nikako da stignem da ga završim i objavim, biće uskoro obećavam :*

      Избриши
  6. Stvarno mi se dopada sve što si napisala o kani, ali jednostavno ne smem da se usudim da je stavim. Bojim se da mi ne bude mestimična i da ne uhvati svuda jednako! Imaš li neki savet za to, pošto vidim da si stavila sliku na kojoj je i tebi bilo flekavo. Čitam o kani, gledam videa na YouTubu ali i dalje nemam hrabrosti za takav poduhvat 😁 Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo :) Kada je kana u pitanju moje mišljenje je da moraš proći fazu fleka :D malo je drugačije kad farbaš farbom, lakše je u svakom slučaju. Kod kane moraš stvarno paziti da je rasporediš svuda jednako. Nemam više taj problem jer u nazad već duže vreme farbam samo izrastak, a to je zaista puno lakše nego da farbaš celu kosu. Pokušaj za početak tako, čisto da probaš, pa ćeš vremenom ući u fazon :)

      Избриши
  7. Smile&Spirit
    Divan tekst o kani zaista.
    Ja se godinama farbam i moja trenutna boja je tamno braon
    Kako izrastak farbam na 2 nedelje
    da li bi mogla da pocnem da farbam kanom
    Koju nijansu bi trebala da uzmem da ne bude crna
    Srdacan pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo, hvala za komentar. Moja preporuka je da uzmete Golden brown, pa da je pomešate sa tamno braon ili braon, u zavisnosti od toga koliko je vaša boja kose tamna. Isprobajte na jednom mestu prvo kako biste znali kako vaša kosa prima kanu. Ja sam golden brown uvek mešala sa jednom kašičicom braon kane, da ne bih imala onaj jako crveni odsjaj. Javite utiske ako se odlučite. Boja stvarno bude jako lepa, ne mnogo tamno braon ukoliko se dobro potrefi razmera. Jedino mislim da to sve zavisi od same boje kose. Moja je recimo prirodno plava i meni se u početku lako desilo da mi ode u crnu, dok tokom godina nisam ustanovila na koji način treba da ih mešam. Kosa je toliko lepa od kane i toliko se lepo sija da sto se toga tiče sigurno nećete zažaliti. Puno pozdrava

      Избриши
  8. Farbala sam se farbom.Pre par dana.Tamno smedoj boji.Kosa mi se nasarala .Moja kosa sto je izrasla je braon a ostatak je crno.Dali bi mogla kanom da se prefarbam.Unapred hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi mogla braon kanom da se prefarbaš, probaj samo koren, ako se kasnije predomisliš, pa ponovo poželiš da se farbaš farbom. Sigurno će ti boja biti lepa, samo izaberi najsličniju boju toj farbi kojom si se već ofarbala. Javi utiske, puno pozdrava

      Избриши
  9. Zdravo.Imam jedno pitanje.Kaniram kosu vec dve godine,crna kana je u pitanju.Sada bih htela da je posvetlim,odnosno da budem braon.Zanimam me da li je to moguce sa kanom?Ako kupim braon kanu,da li ve mi izvuci braon posle crne?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo, hvala ti za komentar, jako dobro pitanje koje će verovatno mnogima biti od koristi :D Može se posvetliti ali da bi ti to uspelo iz prvog puta, probaj da uradiš sledeće, pomešaj maslinovo ulje 3,4 kašike sa 1 kašikom jabukovog sirćeta, možeš slobodno dodati i neko ulje po svom izboru, i dobro natopi kosu , stavi kapu za kupanje i drži jedno 2, 3 sata, što duže to bolje. Ulje, prodire duboko u dlaku i na neki način skida tu tamnu boju, Ako bi ovo uradila recimo 2 ili 3 puta pre novog farbanja kanom, sigurno bi videla kolika je razlika u boji. Isto tako, probaj da kupiš i plavu kanu, koju ćeš dodati u tu braon, slobodno pomešaj sa njom, ali u obrnutoj razmeri 2 plave i 1 braon, u zavisnosti od dužine kose naravno, meni je 1 kesica potrebna za celu kosu, pa bih uzela 1/3 braon i 2/3 plave. Ja u to, obavezno dodam 1 žumance i malo jogurta , kao i toplu vodu, i onda farbam. Javi utiske i kako si zadovoljna. Puno pozdrava! BTW kana je fantastična u odnosu na bilo koju farbu. Kad se ofarbam kanom po 5,6 meseci mi se ne vide sede, a farbom mora svaki čas da se prefarbavaju, mnogo volim kanu i zbog same negde i stvarno sam oduševljena kakve sve kombinacije mogu da se prave a da kosa deluje potpuno prirodno, boja kose :D

      Избриши
  10. Hvalaa.Uzela sam Golden Brown i Braon.Pa cemo videti sta ce ispasti.Svakako sam radila tretman sa uljima.I meni nekako da,cini mi se da skida.Ali mi vuce na crveno.Trenutno sam sarena,ali me tesi to sto sa Kanom mozes da se cesto farbas(bez bojazni da ces kosu ostetiti)Pa se igramo dok ne postignem zeljeno😊Javljam svakakooo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini tek sad sam videla poruku. Napiši kako si zadovoljna. Meni se isto dešavalo da mi bude mestimično, kao što se može videti i gore na slikama, ali to se lako reši sledećim farbanjem. Kad utvrdiš koliko ti treba vremenski da je držiš da bi postigla željenu boju, onda bude mnogo lakše. Inače mislim da crveni odsjaj može dosta da se ublaži ukoliko staviš u kanu malo kafe ili jak čaj od ruzmarina. Puno pozdrava😊

      Избриши