FRUDIA Tone Up krem sa zaštitinim faktorom SPF50+ 50g - Smile & Spirit - Beauty Blog

31 август 2021

FRUDIA Tone Up krem sa zaštitinim faktorom SPF50+ 50g

Nedavno se kod nas na tržištu pojavilo puno korejskih krema za negu lica. Nakon što sam potrošila Eucerinovu SPF kremu za lice o kojoj sam pisala ovde , razmišljala sam da probam neku od ovih korejskih kremica, koje su se baš negde u to vreme pojavile i u Lilly drogeriama. S obzirom da za lice uvek koristim faktor 50 ili 50+ ova  FRUDIA Tone Up krem sa zaštitinim faktorom SPF50+ 50g mi je odmah privukla pažnju.

                 

Informacije o proizvodu i sastav:

Zemlja porekla: Koreja
Brend: Frudia
Cena:  860 dinara (veoma često se može naći na akciji u Lilly drogerijama, po zaista pristupačnoj ceni oko 500 dinara. Trenutno je na akciji, a ponudu možete pogledati na linku Frudia Tone Up krem sa zaštitnim faktorom spf 50+ . Takodje, kremu možete poručiti i preko Online kozmetika , tamo je za nijansu skuplja FRUDIA TONE UP BASE SUN CREAM 50GR ali s obzirom da sam ja od njih poručila, sve preporuke jer su divni, ljubazni i poslali su mi i gomilu poklomnčića 😀 )
Pakovanje: 50 ml


Sastav: Voda, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Titanium Dioxide, Glycerin, Dipropylene Glycol, Dibutyl Adipate, C12-15 Alkyl Benzoate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Niacinamide, Ethylhexyl Triazone, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Polysorbate 60, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Aluminum Hydroxide, Cetearyl Olivate, Glyceryl Caprylate, Sorbitan Olivate, Polyhydroxystearic Acid, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Stearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Methicone, Myristyl Alcohol, Adenosine, Lauryl Alcohol, Sorbitan Isostearate, Pearl Powder, Citrus Unshiu Peel Extract, Malpighia Emarginata (Acerola) Fruit Extract, Coco-Caprylate/Caprate, Butylene Glycol, Glucose, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil.

Način korišćenja: Kao i većina krema sa zaštitnim faktorom i ova je bele boje i po mom mišljenju je malo masnija u odnosu na neke druge koje sam ranije koristila. Ukoliko ćete provoditi vreme na suncu, neophodno je obnavljati kremu svaka 2 sata. Sama krema nema miris i po mom skromnom mišljenju je pogodna za sve tipove kože.

Moji utisci nakon korišćenja:  Ovu kremu sam kupila početkom leta i zaista sam je maksimalno istestirala. Kao podloga za šminku mi nikako nije odgovarala, jer je ipak, za moj ukus, malo "teža" i masnija. Probala sam da stavim i manju količinu, kao i da je kombinujem sa nekom drugom spf kremom za lice. Probala sam i da je mešam sa nekim lakšim puderom ali uvek bih dobila isti rezultat - prosijala bih jako brzo i imala bih baš neugodan (pomalo lepljiv) osećaj na licu. Medjutim i pored ovog neugodnog osećaja, tekstura same kreme mi se izuzetno dopala i želela sam da pronadjem na koji način treba da je koristim kako bi mi odgovarala.  Pošto vam je poznato koliko je ovo leto bilo vrelo, rešila sam da ovu kremu testiram u popodnevnim satima, kada nakon posla idemo negde. Na očišćeno lice, nanosila bih ovu kremu u regularnom sloju (3 prsta za lice vrat i dekolte), ljudi😀 mene je ova kremica o du še vi la!!! Svakodnevno sam u popodnevnim satima koristila ovu kremu (a vreme mi je tako lepo izlazilo u susret 😂). Ono što mogu reći je, da zaista ima taj "tone up" efekat, da ne zapušava pore i ono najvažnije, izuzetno štiti od sunca. Sredinom avgusta smo rešili da idemo na more, a s obzirom da sam već imala ovu kremu, rešila sam da je istestiram i u tim uslovima. Molim vas imajte u vidu da su ove godine temperature zaista bile izuzetno visoke, ova krema je prošla sve moje testove što se tiče zaštite i nege i na moru. Inače sam sklona hiper pigmentacijama, posebno na licu, a ove godine, čak i u najekstremnijim uslovima (temperatura je išla i preko 40 stepeni), nije mi se pojavila apsolutno ni jedna flekica. Sasvim sam sigurna da zasluga za ovo pripada upravo ovoj kremici. U nekom narednom postu ću detaljno pisati o tome na koji način sam uspela da otklonim postojeće, dugogodišnje flekice sa lica, ali je zaista, ranijih godina, za mene bio poduhvat da mi se ne pojavi više od  tri flekice tokom leta - ove godine, moje lice je po prvi put bilo bez fleka i beskrajno sam zadovoljna i zahvalna što sam konačno pronašla kremu koja mi je definitivno pomogla u tome. 

Zaključak:

FRUDIA Tone Up krem sa zaštitinim faktorom SPF50+ 50g je fantastična krema po veoma pristupačnoj ceni. Kupila bih je ponovo čak i ako ne bude na akciji, jer je ispunila sva moja očekivanja, čak i više od toga. Veoma je prijatne teksture, i pruža odličnu zaštitu od sunca. Ovo je jedna od onih krema koja je zaista namenjena zaštiti i ukoliko se koristi samostalno daće svoj maksimum. Ne bih je koristila kao podlogu za šminku, mada, ukoliko imate suvu kožu, pokušajte, možda se vama i dopadne. Najčešći način kako sam je ja koristila, je da sam na čisto lice nakon tonera i hidratora, nanosila ovu kremu u dovoljno "debelom" sloju. Ne zapušava pore, ne stvara mitisere, nežna je prema koži, dovoljno dobro hidrira, posvetljuje kožu i zaista je čini negovanom i svilenkasto mekom.  Do sada mi ni jedna krema nije ovako prijala, posebno kada se setim onih morskih uslova u kojima svaki čas nanosimo nove slojeve kreme na lice.

                                                             

Ono što preporučujem na kraju dana ili po potrebi, kada želite da uklonite kremu koja sadrži spf sa lica, je da obavezno uradite "double cleansing", odnosno da lice očistite najpre nekom uljanom umivalicom, kako biste rastopili sve nečistoće, a zatim nekom blagom penom ili gelom za umivanje, uklonite i detaljno očistite lice i pripremite ga za dalju negu. Što se mene lično tiče, moja neprevazidjena uljana umivalica za sad je BALEA ulje za skidanje šminke pa ako vas zanimaju moji utisci o ovom ulju pročitajte tekst sa linka.

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit


Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

4 коментара:

  1. Pratim tvoj blog od početka i samo želim da ti kažem da bih volela da češće objavljuješ recenzije. Baš mi se dopada kako to radiš, jedino što dugo čekam na sledeću. Inače ova frudia krema mi je privukla pažnju u Liliju ali se nisam usudila da je kupim. Piši o još nekim spf kremama, kao i o maskama za kosu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rečima i na interesovanju. Trudiću se da češće objavljujem tekstove. Zaista imam fin materijal i baš se radujem kad treba da pišem ali u poslednja tri, četiri meseca sam baš imala gužvu i jednostavno nisam stizala :( Hvala za preporuke, to mi uvek znači kad mi neko napiše o čemu bi voleo da čita :) Puno pozdrava

      Избриши
  2. Raymišljala sam koju da kupim i pročitala sam ovaj tvoj članak, nakon toga sam je kupila. Stvarno sam i više nego oduševljena ovom kremom. Hvala ti puno na ovako lepom tekstu i informacijama. Reći ću samo da je moja koža normalna ka suvoj i ova krema mi je bukvalno oporavila kožu, divna je, ja ne mogu da je nahvalim dovoljno. Puno pozdrava i sve najjjj najjjjj!!

    ОдговориИзбриши