Šamponi koje preporučujem i koje sam probala - Smile & Spirit - Beauty Blog

04 новембар 2021

Šamponi koje preporučujem i koje sam probala

Koliko je važan šampon u koracima nege kose?😃

Ovo je najčešće pitanje koje dobijam kada su šamponi u pitanju. Više je nego verovatno, da ja nisam dovoljno merodava kad treba dati odgovor na ovo pitanje. S obzirom, da sam previše pažljiva (da ne kažem izbirljiva :D ) kad su u pitanju proizvodi koje stavljam na kosu, ili na teme, isti je slučaj i kada su šamponi u pitanju. Opsednuta sam sastavima proizvoda, i ono što prvo uradim, pre nego što bilo šta kupim, pa tako i šampon, najpre istražujem minimum tri meseca o tome. Ovo zaista zvuči uvrnuto, ali je i istinito, pa sad prihvatite me molim vas 😋

Što se samih šampona tiče, ne smatram da šampon mora biti jako skup kako bi bio i kvalitetan. Često kupim šampon po veoma povoljnoj ceni, a kvalitet mu bude odličan. Navešću vam ovde nekoliko šampona kojima sam ja zadovoljna i samo jedan kojim sam oduševljena, bar za sad. Mada to moje " oduševljenje" šamponima nikako ne može da se meri onim oduševljenjem kad su maske u pitanju. Tako da ako se vratimo na pitanje, "Koliko je važan šampon u koracima nege kose"  moj odgovor bi bio, veoma je važan ALI...Sad se pitate ša znači ovo "ali" na kraju rečenice? Pa evo objašnjenja, koje pretpostavljam da ste i očekivali...Svi mi imamo različit tip kose. Debljinu dlake, gustinu, neko ima perut, neko nema, nekome se kosa lako umasti, neko je ne mora prati po dve nedelje, neko ima kovrdžavu, a neko ravnu kosu, neko dugu, neko kratku, neko se farba, a neko ne... i da ne nabrajam dalje, jasno je da postoje velike razlike u samom startu prilikom izbora šampona u zavisnosti od tipa i potreba kose.

Dobar šampon je, po meni, onaj šampon, koji lepo opere teme i samu kosu, otkloni nataložene naslage raznih proizvoda (ukoliko ih ima) i dozvoli kosi da "diše", a da je pri tom ishidrira, ne umrsi, ne isuši i ne ošteti kosu na bilo koji način. 

Sada ponovo malo o mom tipu kose. Moja kosa je prilično gusta ali tanka i veoma lako može da se ošteti. Iz tog razloga, stvarno se trudim da je redovno negujem i da ne koristim neke agresivne preparate. Takodje, kosu uvek ali uvek sušim prirodnim putem, verovali ili ne ja kod kuće ni nemam fen, čak i kad žurim negde, a moram da operem kosu pre toga, nekako uklopim da imam dovoljno vremena da mi se kosa osuši ili je operem dan pre. Godinama nisam koristila fen za sušenje kose i mogu reći da to mojoj kosi prija. ( U poslednje vreme sam na dosta mesta pro;itala, ili videla na videima na YouTube-u ili TikTok-u, kako savetuju da se kosa nakon što se opere i isfrotira, prosuši blago fenom. To je navodno dobro za dlaku, pa eto ukoliko vam ova varijanta više odgovara probajte i to ). Što se tiče nekih drugih aparata, posedujem presu za kosu (koju koristim maksimalno 5 ili 6 puta godišnje, priznaćete da sam ekstrem i složiću se sa tom konstatacijom!) i Remington rotirajuću četku (nisam je koristila duže od godinu i po dana 🙊 ). S obzirom da kosu farbam kanom, kosa mi je nekako "punija i teža", mislim da je to zbog proteina u kani i kosa jako lepo pada i sija se, bez obzira što je skoro nikad ne feniram (kao i presu i feniranje dolazi u obzir  5 do 6 puta godišnje i to u salonu jer sama ne umem da se isfeniram). 

Došao je na red "spisak" mojih "omiljenih" šampona, tačnije, spisak šampona koje koristim i jedan koji bih stvarno mogla da izdvojim kao omiljeni.
Dakle, šamponi koji meni prijaju su:

- Afrodita šampon protiv opadanja kose sa belim lukom koji se može kupiti čak i po marketima, ali ja ga u većini slučajeva kupim u Lilly - ju. Može se poručiti i online preko njihovog sajta i evo linka do tog šampona: Afroditin šampon sa belim Lukom cena mu je 305 dinara i dobije se 1000 ml. 
Ovaj šampon kupim s vremena na vreme i ne koristim ga prilikom svakog pranja. Kada ga imam kod kuće koristim ga jednom nedeljno, prilikom prvog pranja, jer on zaista jako dobro opere kosu i teme, ali isto tako sam primetila da mi kosa nakon njega bude strašno umršena i suva, odnosno imam onaj osećaj "škripanja" pod prstima, koji se meni ne dopada. Tako da ovo jeste šampon koji često kupim i koristim ali nikako ga ne bih koristila kao jedini i prilikom svakog pranja kose. Kažu da sadrži 100% prirodan beli luk ali sam šampon ima dosta prijatan miris koji ni malo ne podseća na miris belog luka. 

- INSIGHT šampon bez sulfata protiv opadanja kose (moj omiljeni!)


je šampon koji mi jako prija i koji sam duže vreme koristila samostalno. Ovaj šampon ne sadrži sulfate i iz tog razloga mi je privukao pažnju. S obzirom da sam jedno vreme imala problem sa opadanjem, mogu reći da je verovatno i on doprineo tome da kosa prestane da mi opada. Jako ga volim i uvek bih ga svakom preporučila. Ovaj šampon uvek imam kod kuće i kad vidim da se bliži vreme kada ću ga potrošiti, obavezno skoknem da ga kupim, da mi se ne desi da ostanem bez njega 😃 Sastav mu je odličan. Možete ga kupiti u Alexandar Cosmetics ili online preko njihovog sajta : INSIGHT Loss Control šampon bez sulfata i cena mu je odlična. Dolazi u dva pakovanja, jedno od 400 ml čija je trenutna cena 649 dinara i drugo, veće pakovanje, od 900 ml čija je cena 938 dinara.

                                  

- NIVEA Purifyng micelarni šampon za masnu kosu i kožu glave ovaj šampon sam dobila za rodjendan u momentu kad sam potpuno ostala bez i jednog šampona (spremajući se da kupim gore pomenuti INSIGHT Loss Control). Plan je bio da dan posle rodjendana kupim šampon ali s obzirom da sam ovaj dobila od sestre, rešila sam da ga isprobam (i ako je mene teško naterati da probam bilo šta o čemu prethodno nisam sakupila dovoljno informacija, posebno kad je kosa u pitanju!) Generalno ne kupujem ništa od NIVEA proizvoda, nisam neki ljubitelj ovog brenda, pa sam i samu sebe iznenadila, kada sam rešila da ovom proizvodu dam šansu. Pitate se sigurno zašto sam rešila da ga probam? Naravno, imam racionalno objašnjenje :) Sestra ima prelepu kovrdžavu kosu, koja je izuzetno suva ali je toliko lepa i negovana da vam to ovako ne mogu opisati, zamoliću je da uslikam njenu kosu pa ako dozvoli okačiću sliku ovde. Na ovom šamponu je jasno naglašeno da je on za masnu kosu i kožu glave, što nije slučaj ni sa mojom kosom, a kamoli sa sestrinom kovrdžavom (verujem da znate da je kovrdžava kosa generalno suvlja u odnosu na ravnu i da se ovaj tip kose jako teško održava hidriranim). Pošto ona koristi ovaj šampon i pošto mi je prenela svoje utiske o njemu, a s obzirom da sam pred sobom imala dokaze o stanju njene kose, usudila sam se da ga isprobam i sama.  Bila sam prijatno iznenadjena rezultatom već nakon prvog korišćenja ovog šampona! Strašno mi se dopao odmah na prvu. Bilo je očigledno da jako lepo čisti kosu, dubinski je nekako opere, isto kao i teme, a kosa nakon ovog šampona ostaje hidrirana. Ne umrsi kosu uopšte, čak šta više. Imala sam utisak da mi nakon pranja nije potreban ni regenerator, ni maska. Pošto sam želela da ga istestiram, nakon tog pranja nisam stavila zaista ništa na kosu (ni regenerator, ni masku). Kada mi se kosa osušila rezultat je stvarno bio lepa, meka, sjajna i glatka kosa. Medjutim, nakon 5 ili 6 pranja ovim šamponom, ne mogu da kažem da sam primetila da isušuje ali sam iz predostrožnosti kupila još jedan šampon kako bih mogla da ga kombinujem uz ovaj. Tako da, ovaj šampon sad koristim od prilike svako treće pranje. Preporučila bih ga, mislim da ga sama neću kupiti ponovo i isto tako kao i za onaj Afroditin sa belim lukom, savetujem da ga ne koristite samostalno - ali da je privuko moje simpatije - jeste.! Nisam sigurna koliko košta ovaj šampon niti sam uspela da ga pronadjem negde online, ali evo linka ako nekog zanima kako izgleda NIVEA Purifyng micelarni šampon za masnu kosu i kožu glave a pretpostavljam da mu je cena kao i ostalim NIVEA micelarnim šamponima izmedju 400 i 500 dinara (na akciji budu oko 300 dinara). U pakovanju je od 400 ml.


Mali update kad je ovaj micelarni šampon u pitanju :)
Nisam mogla da izostavim da vam napišem svoje najnovije utiske o ovom šamponu, nakon što sam potrošila tačno polovinu pakovanja. Šampon je fantastičan! Gore sam navela da ga sigurno neću kupiti ali verujte mi promenila sam mišljenje, i ne samo da  ću kupiti ovaj koji trenutno koristim, nego razmišljam da kupim i druga dva iz ove niveine kolekcije micelarnih šampona. Trenutno sam u fazi "ispitivanja" sastojaka koji se nalaze u njima i jedino što me može odbiti i naterati da ne kupim je neki sastojak koji ne bude po mom "ukusu" 😁 Ukoliko je pun štetnih sastojaka u tom slučaju ću odustati ali ponavljam, kome sastav nije bitan, ovaj šampon je fantastičan! Šampon toliko lepo, toliko fino opere kosu, da je nakon njega ne morate prati narednih 7 dana, samnom je takav slučaj. Pa čak i ako sadrži neke lošije sastojke, ipak je vredan pomena, jer sa malo kojim šamponom vam kosa može ostati čista 7 dana, posebno ako imate tanku i ne baš toliko gustu kosu, ili kratku koja se lakše prlja. 

Nivea pročišćavajući micelarni šampon sadrži 16 sastojaka. Ne sadrži štetne alkohole, bez glutena, parabena, silikona i sintetičkih mirisa. Na žalost, pronašla sam da sadrži komedogene komponente, alergene, sulfate, komponente za hranjenje gljivičnih akni i polietilen glikol (PEG). 
Na žalost, moram dodati, nakon detaljnog istraživanja i čitanja utisaka o ovom šamponu, koliko god da mi se dopao ovako, ipak sam skoro 100% sigurna da ću odustati od kupovine. 

Šampon bez sulfata za obnavljanje kose INSIGHT Antioxidant je sledeći na redu i za njega imate detaljnu recenziju ovde na blogu. Klikom na sam link možete pročitati šta tačno mislim o njemu i zaista za ovaj šampon topla preporuka. Sastav mu je puno bolji (po mom skromnom mišljenju!!!) od onog INSIGHT Loss Control, mnogo je bogatijeg sastava i preporučila bih ga i onima koji imaju probleme sa opadanjem kose. Medjutim, ukoliko imate masnu kosu i teme, neka vam ovaj šampon ne bude jedini izbor i nemojte ga koristiti samostalno. U tom slučaju ga kombinujte sa još nekim, pa ga koristite u prvom pranju. Postoji pakovanje od 400 ml i cena je 552 dinara, kao i ono od 900 ml i cena mu je 814 dinara. Može se kupiti u Alexandar Cosmetics ili online preko njihovog sajta: INSIGHT Antioxidant

Mane 'n Tail Original Šampon je šampon koji sam prvi put kupila u DM-u, pod popularnim nazivom "konjski šampon". Cena ovog šampona je bila dosta veća u odnosu na sve ostale šampone koje sam do sad kupovala i iznosila je u to vreme negde oko 1000 din. Što se samog sastava tiče mogu reći da mi se dopada. Ovo je šampon koji mi je takodje privukao pažnju i sigurno ću ga kupiti ponovo. Jako lepo opere kosu, ne isušuje i podstiče rast nove kose. Ukoliko imate problem sa opadanjem kose, probajte ovaj šampon makar jedno pakovanje, primetićete razliku. Zamerka je cena, ali ako uzmem u obzir da svakako kombinujem uvek 2 ili 3 šampona, onda je u redu, jer zaista dosta dugo traje.

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri, prijatan dan želi vam Gordana.

4 коментара:

  1. Meni je Insight Loss Control najbolji šampon svih vremena. Da li si možda koristila onaj pravi, konjski šampon koji svi navodno hvale??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ćao, jesam, probala sam taj šampon, ako misliš na onaj koji se kupuje u veterinarskoj apoteci. Usudila sam se da probam, jer u Novom Sadu frizeri po salonima, masovno preporučuju ovaj šampon. Probala sam ga, ali s obzirom da sam kupila samo jednu flašicu koju sam podelila, nisam dovoljno kompetentna da kažem da li nešto radi. Prilično jako peni i ima lep miris, kao i neki osećaj hladjenja na temenu. Malo je skuplji koliko se sećam, preko 1000 dinara

      Избриши
  2. In sight loss control je odlican proizvod! Probala sam ga nakon Vase preporuke. Hvala😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punooo 😊 Drago mi je da Vam se dopada. Javite utiske nakon nekog vremena 😊 Što se mene lično tiče, ja njega od kad sam ga otkrila uvek imam kod kuće uz još jedan koji eventualno testiram, ali Insight mi je must have 😊

      Избриши