Redken Extreme Play Safe 450 - krema za zaštitu od toplote, najbolja koju sam do sad koristila - Smile & Spirit - Beauty Blog

16 март 2021

Redken Extreme Play Safe 450 - krema za zaštitu od toplote, najbolja koju sam do sad koristila



Ovaj proizvod je namenjen pre svega zaštiti kose od toplote, termičkoj zaštiti kose i kažu da štiti do 230 stepeni. Pored toga što obezbeđuje odličnu zaštitu kose prilikom izlaganja kose visokim temperaturama, tokom peglanja, feniranja i sl. ovaj proizvod bi trebalo da deluje i na jačanje same strukture kose, jer sadrži veoma visoku koncentraciju proteina koji trebali spreči lomljenje kose i do 70%. Kosa od ovog proizvoda ne bude ulepljena i ne gubi na volumenu, ne otežava kosu, ne masti je. Cena mu je izuzetno visoka i iz tog razloga ne verujem da ću ga ponovo kupiti ali činjenica je da sam se odmah zaljubila u ovaj proizvod. Mislim da je ovo najbolji proizvod za zaštitu koji sam ikad probala. Pa hajde da krenemo sa detaljima i utiscima o njemu.

Informacije o proizvodu:

Zemlja porekla: USA.
Proizvođač: L’ Oreal Professional, USA.
Cena: oko 3700 (mada zavisi i od prodajnog mesta). 
Ja sam poručila sa sajta Bellissima Beauty Shop - link ka sajtu Prodaja kozmetike
Evo i linka do proizvoda - Redken Extreme Play Safe 450 200ml pa ko želi može poručiti.

Ova krema za kosu, kako bih je nazvala po teksturi, je bele boje i poprilično gusta. Lako se razmazuje i za neku srednju dužinu kose meni je dovoljna jedna i po pumpica. 


Miris joj je veoma prijatan i blag, rekla bih da se dosta dugo zadržava u kosi, ali nije napadan i ne verujem da će ga ljudi oko vas osetiti :)

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: Nakon što kosu operete šamponom i nanesete masku ili balzam, kosu blago isfrotirajte peškirom kako bi pokupili višak vode, a zatim nanestite Extreme Play Safe 450 kremu u maloj koncentraciji, i rasporedite po kosi. Proizvod se ne ispira. Pristupite feniranju  i daljem stilizovanju kose.

Što se mene tiče, meni se ova krema za termičku zaštitu toliko dopada da se već sad brinem šta ću kad je potrošim. Nakon pranja kose i redovne procedure prilikom pranja, isfrotiram kosu peškirom, pokupim taj višak vode, i na vlažnu kosu nanesem jednu i po pumpicu proizvoda. Rasporedim ga rukama po kosi, trudeći se da celu kosu "zaštitim", pa je zatim odmah raščešljam kako bih bila sigurna da se proizvod ravnomerno rasporedio svuda. 

Ja sam osoba koja nikad ali nikad ne suši kosu fenom, a peglu koristim samo u situacijama kada idem na neko dešavanje, proslavu, svadbu ili slično. U tim situacijama je ili feniram kod frizera ili stilizujem sama kod kuće presom. Medjutim, ja ovu kremu stavljam na kosu nakon svakog pranja i pored toga što kosu ne izlažem visokim temperaturama. 

Moji utisci nakon korišćenja:

Ne mogu vam preneti moje oduševljenje ovim proizvodom. Kao što sam već napisala, s obzirom da ja nikad ne sušim kosu fenom, realno mi ova vrsta zaštite nije neophodna baš nakon svakog pranja. Medjutim pošto sam kremu kupila jer sam opterećena zaštitom (ha,ha), a pročitala sam jako dobre recenzije o ovom proizvodu, želela sam da ga isprobam. Sam proizvodjač naglašava kako je koncentracija proteina u ovoj kremi veoma visoka, a ja čim čujem reč "protein" odmah mi oči zasijaju i sve što u svom sastavu ima proteine prednjači na mojoj wish listi. Kakva je kosa nakon upotrebe ovog proizvoda, ja bih ceo opis stavila u samo jednu reč - idealna! Koristila sam stvarno puno proizvoda za termičku zaštitu ali ni jedan, bar za sad, ne može ni da se uporedi sa ovim. S obzirom da je moja kosa po prirodi tanka, ja volim da stavim neki proizvod nakon pranja kako bi makar imala subjektivni osećaj da imam "deblju" dlaku. Sa ovim proizvodom nije u pitanju subjektivni osećaj, zaista se dobija taj efekat na duge staze, jer proizvod bukvalno prodire u samu dlaku i neguje je.

Utisci:
- jača strukturu kose, čime sama dlaka dobija na "debljini" (Ova rečenica je zaista čudna, pa i smešna ali sve one žene i devojke koje muku muče sa tankom kosom će me razumeti. Ova krema zaista poboljšava kvalitet kose i neguje je)
- kosa je meka
- zagladjena
- negovana
- nije naelektrisana
- nije ulepljena
- ima volumen
- ne masti i ne otežava kosu
- daje maksimalnu zaštitu prilikom korišćenja toplote (ja možda nisam merodavna za ovaj deo ali sam dala sestri da testira kremu i nakon 6 meseci redovnog korišćenja kreme, feniranja, peglanja, uvijanja figarom, krajevi uopšte nisu oštećeni niti ispucali, zaista neguje i štiti kosu)
- za mene ima još jednu prednost, a to je, što je kremast. Ne volim proizvode za zaštitu kose koji su u tečnom stanju, kao vodica. Imam utisak da te vodice ne rade ništa i da uopšte nemaju sposobnost da oblože dlaku i da daju neku zaštitu.
- kosa zaista "upije" ovaj proizvod
- ne mogu reći da kosi daje neki poseban sjaj ali mislim da mu to i nije namena s toga od mene čista 10-ka

Sastojci:

AQUA / WATER / EAU CETEARYL ALCOHOL PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL / HUILE MINERALE STEARYL ALCOHOL PARFUM / FRAGRANCE GLYCERIN BEHENTRIMONIUM CHLORIDE CETRIMONIUM CHLORIDE AMODIMETHICONE SODIUM BENZOATE ISOPROPYL ALCOHOL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN CITRIC ACID TOURMALINE HYDROLYZED CORN PROTEIN HYDROLYZED SOY PROTEIN TRIDECETH-6 CHLORHEXIDINE DIHYDROCHLORIDE BENZYL BENZOATE LIMONENE BENZYL ALCOHOL LINALOOL PHENOXYETHANOL

Zaključak:

Već sam nekoliko puta u ovom svom izlaganju napisala koliko sam oduševljena ovim proizvodom. Mislim da ova krema odgovara bukvalno svima i isto tako mislim da bi se teško našao neko kome se ova krema ne bi dopala. Zaboravila sam da kažem, da se krema dopala i mom sinu i mom suprugu, pa sam u jednom momentu počela da je sakrivam kako mi je ne bi potrošili :) Ono što me najviše zanima je, kad budem prestala da koristim ovaj proizvod, da li će kosa da izgubi na toj "debljini" ili ne. S obzirom, da imam utisak da sam postala zavisna od ove kreme, počela sam redje da je koristim, ne baš nakon svakog pranja, nego recimo nakon svakog trećeg, kako bi mi i što duže trajala ali i da mi ne padne toliko teško nakon što je potrošim. Sigurna sam da je neću kupiti odmah nakon što je potrošim jer joj je cena zaista visoka. Medjutim, ako ste u potrazi za ovako nekim proizvodom imate sve moje preporuke, jer pored svih onih benefita koje sam gore navela, mogu reći da se jako, jako sporo troši. Ja sam je 6 meseci koristila nakon svakog pranja i nisam potrošila ni trećinu. 

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

Ukoliko se bavite pisanjem bloga, proverite ovaj link možda vam bude od koristi:

Нема коментара:

Постави коментар