Velnea vitamin C serum za lice - Smile & Spirit - Beauty Blog

19 март 2021

Velnea vitamin C serum za lice

U poslednje vreme sam puno čitala o vitaminu C, svi ga hvale i kažu da čini čuda na licu.  Ono što svi tvrde je da daje koži elastičnost, uklanja sitne bore kao i tragove starenja.  Ima sposobnost da čisti i hidrira kožu, te njegovom redovnom upotrebom koža postaje zategnutija, blistavija, zdravija. Takodje štiti kožu od UV zračenja i snažan je antioksidans. Uklanja fleke i izjednačava ten. Danas vitamin C možemo pronaći u sastavu različitih krema ali kao što ste verovatno već upoznati, činjenica je da serumi sadrže mnogo veću koncentraciju aktivnih sastojaka u odnosu na kreme. Ovo je moj prvi serum sa vitaminom C, pa ću vam preneti svoje utiske.

Informacije o proizvodu:

Zemlja porekla: Srbija.
Proizvođač: Velnela, Lilly drogeria.
Cena mu je oko 500 din, može se kupiti u Lilly drogerijama ili se poručiti online preko njihovog  sajta 
Evo i linka do seruma Velnea serum vitamin C


Proizvod stiže u providnoj, staklenoj bočici sa pipetom i spakovan je u kutiju. Naglašavam da je bočica providna, pošto sam na puno mesta pročitala kako bi najbolje bilo da je ambalaža tamna kako do proizvoda ne bi doprla svetlost. Nisam previše stručna i ne bih sad pisala neke eseje iz hemije (možete pronaći gomilu tekstova o vitaminu C ukoliko vas to interesuje) više bih se skoncentrisala na konkretan proizvod i na njegov učinak na mojoj koži.  Miris mu je blag i veoma prijatan, jako mi se dopada. Tekstura mu je prilično maznjikava i hidrantna, a boja mu je svetlo žuta. Nije previše gust ali nije ni tečan kao voda, neke srednje gustine i klizi niz lice kad ga stavite ali ne toliko brzo tako da ga fino možete umasirati u kožu. U pakovanju se dobija 20 ml. 

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako:  Nanesite nekoliko kapi proizvoda na očišćeno lice i vrat. Nežnim pokretima, umasirajte serum, jednako po celom licu i ostavite da se upije. Serum može da se koristi i ujutru i uveče. Takodje ističu, kako je odličan kao podloga za šminku.

Moja koža je normalna prema suvoj i ja sam krenula da koristim serum i ujutru i uveče. Nakon 3 nedelje korišćenja primetila sam da mi je lice svetlije, blistavije, zagladjenije. Serum predstavlja i antioksidativni tretman i zaista je pogodan za svakodnevnu upotrebu. Koža bude mekša, lepša, hidrirana, što se može primetiti već u prvim danima korišćenja. Nekoliko puta sam probala da ga stavim kao podlogu za šminku bez neke kreme preko ali s obzirom da moja koža ipak zahteva malo veću dozu hidratacije, više volim da nakon njega stavim i neku kremu pa tek onda puder. Bez obzira na cenu proizvoda koja je stvarno jako povoljna, iskreno bih mogla pohvaliti ovaj serum. Nisam sigurna koliko tačno vitamina C sadrži ali uočila sam da borice na čelu nisu toliko izražene od kad koristim ovaj serum. Nakon nanošenja koža bude pomalo lepljiva ali taj osećaj nestaje veoma brzo i moja koža ostaje onako fino hidrirana i glatka. Baš sa ga zavolela i sigurna sam da ću ga ponovo kupiti kao tu neku laganiju varijantu, ali sam se zapitala ako ovaj prilično dostupan proizvod "radi" šta bi se desilo da probam neki vitamin C koji stvarno sadrži veliku koncentraciju ovog vitamina. Ukoliko neko ima neke preporuke, zamolila bih vas da mi napišete u komentarima. Volela bih da testiram još neki i trenutno ih imam nekoliko na wish listi. Evo nekoliko o kojima razmišljam, a nadam se da ćete mi i vi poslati svoje predloge:




Ovim redom bih testirala, a s obzirom da sam blizu da potrošim svoj prvi C vitamin serum, radujem se kupovini sledećeg.

Moji utisci nakon korišćenja:

Pošto nisam imala baš nikakva očekivanja od ovog seruma, prijatno sam se izneladila koliko mi ovaj proizvod odgovara. Skoro pa da sam se zaljubila u njega. Koža je zaista vidno mekša, svetlija i blistavija, čak se i fleke od sunca manje vide, a inače mi budu baš izražene, posebno na čelu. Ne znam šta će se desiti kad potrošim proizvod i da li će se koža vratiti u ono "prvobitno" stanje, ali definitivno dajem veliki plus ovom proizvodu, jer bez obzira na količinu vitamina C stvarno prelepo neguje kožu. 

Sastojci:

Na mnogo mesta sam pokušala da nadjem tačan sastav ovog seruma i ono što sam uspela da pronadjem je da su na Instagramu napisali da sadrži svega 1% vitamina C i i Melavoid™ koji služi za izbeljivanje kože. Ako nisam u pravu volela bih da me neko ispravi.

Zaključak:

Dok sam pisala ovaj tekst došla sam do zaključka da se u ovom serumu količina vitamina C je veoma upitna, mislim da li količina od 1% vitamina C uopšte može napraviti neku veliku promenu? Medjutim, ono što mogu reći iz svog iskustva tokom korišćenja samog seruma, lice mi je zaista fino i blistavo, flekice koje sam imala se mnogo manje primete. a koža je zategnutija i nekako mekša. Ova količina od 20 ml se prilično brzo troši, mada ja nisam štedela po tom pitanju s obzirom da je cena proizvoda izuzetno pristupačna i stavljala sam i ujutru i uveče po 5-6 kapi za celo lice i vrat i dekolte. Kako se bližim dnu bočice stvarno mogu da kažem da mi je žao što ostajem bez njega, jer sam baš zavolela ovaj serum i mogu vam ga toplo preporučiti da ga probate. U svakom slučaju, čak i da ne uradi ništa od onoga što proizvodjač obećava lice će vam sigurno biti vidno hidrirano i sveže. 
Pišite mi svoje utiske ukoliko ste i vi probale ovaj serum i dajte mi preporuke za još neke serume sa vitaminom C koji su po vašem mišljenju dobri.

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

Ukoliko se bavite pisanjem bloga, proverite ovaj link možda vam bude od koristi:

2 коментара:

  1. Анониман9. мај 2021. 17:26

    Drago mi je što ste napisali recenziju, jer baš planiram prijateljici pokloniti neki serum sa vitaminom C, ovaj derivat mi se čini zbilja dobar.
    Inače koristim Eucerin Hyaluron-Filler Vitamin C Booster i prezadovoljna sam s njim, međutim cijena mu je poprilično visoka, te dolazi u bočicama od 8ml, što je možda i prednost jer on nakon nakoga vremena oksidira i sve mu je manja moć.
    Ja bih Vam preporučila nakon vitamina C staviti hijaluronsku kiselinu radi hidratacije lica (Balea Hyaluron Booster-vrlo povoljan i jako lijep sastav ima), te nakon toga neku hidratantnu kremu, i naravno OBAVEZNO SPF 50 ako koristite preko dana C vitamin-fotosenzitivan je, te se može desiti da dobijete fleke po licu ako lice ne zaštitite adekvatno.
    Lijep pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i na savetima. Baš razmišljam o tom Eucerin Hyaluron-Filler Vitamin C Booster-u, da li da ga kupim ili ne, a što kažete možda je i super što je bočica od 8ml. Probaću i ovaj Balea Hyaluron, nakon pto potrošim ovaj koji trenutno koristim (La Roche Posay Hyalu B5 serum - koji mi je stvarno super i uskoro pišem recenziju ali mislim da za te pare je bolje kupiti neki povoljniji..)SPF obavezan, a kako krene sunčano vitamin C obično stavim samo uveče, za svaki sličuaj, da ne rizikujem :) Veliki pozdrav i za vas :*

      Избриши