Bioten HYALURONIC GOLD krema protiv bora oko očiju - Smile & Spirit - Beauty Blog

06 април 2021

Bioten HYALURONIC GOLD krema protiv bora oko očiju

 

Već duže vreme sam bila u potrazi za nekom okolo očnom kremom, koja lepo hidrira i neguje ovo, veoma osetljivo, područje. S obzirom da sam baš oko 8.marta ostala bez kreme za negu područja oko očiju, rešila sam da sebi poklonim novu i izbor je pao upravo na ovu. Dopalo mi se jer sam čitajući o samom proizvodu, primetila da mu je sastav većinom prirodnog porekala. Nekako u poslednje vreme volim da kupujem proizvode koji su na bazi prirodnih sastojaka, pa mi se iz tog razloga ovaj proizvod toliko i dopao.  Baš sam bila uzbudjena da isprobam ovu kremicu, a i imala sam sreću da je u to vreme čak bila i na akciji :) 

Informacije o proizvodu i sastav:



Zemlja porekla: Srbija.
Proizvođač: Bioten Cosmetics.
Cena joj je 1029 rsd u zavisnosti od prodajnog mesta. Ja sam uspela da je uhvatim na popustu i bila je oko 600 rsd. 
Kupila sam je u Lilly -ju, a može se poručiti i online preko njihovog sajta: Bioten HYALURONIC GOLD

Što se ove kremice tiče, navedeno je da je namenjena nezi zrele kože, 45 - 55 godina. Sadrži 93% sastojaka prirodnog porekla, kao i HYALURONIC BOOSTER kompleks koji sadrži 3 tipa hijaluronske kisleine. Takodje je naznačeno da sadrži  9 miliona hijaluronskih kapsula i ZLATNE PROTEINE za koje navode da stimulišu sintezu hijaluronske kiseline, umanjuju bore i hiperpigmentacije koje tokom godina nastaju na koži iz različitih razloga. Na BIOTEN sajtu, sam pročitala i da je za ovu kremu  uradjeno kliničko instrumentalno testiranje pod dermatološkom kontrolom na 9 žena do 55 godina starosti. 
Nešto malo više o tome možete i sami pročitati na biotencosmetics.com.

Dolazi u veoma jednostavnom pakovanju sa lepim dizajnom, i kutijom u zlatnoj boji. Sadrži 15 ml proizvoda. Kremica je čisto bele boje, i već kad sam je stavila na ruku kako bih je uslikala, osetila sam koliko je hidrantna.

Pakovanje je zgodno za korišćenje, mada sam ja uvek više za ona pakovanja sa pumpicom.

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: Kremicu treba nanositi svako jutro i svako veče na predeo oko očiju, i nežno je umasirati od unutrašnjeg ka spoljašnjem delu oka. 

Dakle što se tiče samog korišćenja ne razlikuje se uopšte od standardnog načina upotrebe krema za okoloočno područje. Od kad sam je kupila prošlo je mesec dana i redovno je koristim kao negu za ovo osetljivo područje. Krema je izuzetno hidrantna i nežna

Moji utisci nakon korišćenja:

Kremu koristim punih mesec dana i prezadovoljna sam vidljivim rezultatima. S obzirom da sam imala izuzetne podočnjake pre početka korišćenja i da mi je to područje bilo jako suvo, sitne linije oko očiju su bile poprilično vidljive. Bila sam u potrazi za nekom okoloočnom kremom koja će koliko toliko poboljšati stanje ovog dela kože. Ono što mogu sa sigurnošću tvrditi je da mi se stanje kože oko očiju vidno popravilo već nakon desetak dana korišćenja. Podočnjaci su skoro potpuno nestali, a taj deo kože je postao nežan, hidriran i blistav. Primetila sam da prilikom šminkanja korektor mnogo lepše deluje i ne uvlači se u sitne borice. Koža deluje vidno zagladjenije, čak nekako svilenkasto i sjajno ili je možda bolji izraz zdravo. Jako mi se dopada efekat ove kreme na mojoj koži, posebno iz razloga što su tamni krugovi koje sam ranije imala potpuno nestali. Mislim da se i tonus kože u tom delu lica poprilično popravio. Sigurna sam da ću testirati i ostale kreme iz ove linije. 

Zaključak:

S obzirom da sam ovu kremu uhvatila dok je bila na akciji, mogu reći da sam i više nego zadovoljna dosadašnjim učinkom. Preporučila bih je svima koji imaju tamne kolutove ili kesice ispod očiju, kao i onima kojima je ovaj deo kože dosta suv. Sigurna sam da ću ponoviti kupovinu jer mi se mnogo dopada i baš mi prija. Jako mi je drago kad kupim kremu koja daje rezultate, posebno rezultate koji su ovako brzo vidljivi. Ne znam da li bi se stanje tog dela kože vratilo u ono kako je bilo pre početka korišćenja ove kreme, ali o tome ću vam pisati nakon što prestanem da je koristim. Za sad sam sigurna da ću ponoviti kupovinu nakon što je potrošim jer mi se dosadašnji efekti jakooo dopadaju. Verujem da na tržištu postoje mnogo bolje kreme od ove, ali trenutno ne želim da je menjam. Pre nego što sam kupila ovu kremu videla sam da je ovo nova linija i ono što sam pročitala me zaista jako privuklo, a pošto BIOTEN generalno volim, rešila sam da i ovoj kremici dam šansu i nije me razočarala. Odnos cene i kvaliteta je odličan. Krema je definitivno namenjena zreloj koži kakva je moja, tako da ukoliko ste 45+ imate sve moje preporuke. 

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam Gordana.

5 коментара:

  1. Veoma lepa i detaljna recenzija, ali mi je privuklo pažnju uputstvo za korišćenje koje daje proizvođač.
    Naime, iz mog dugogodišnjeg iskustva i proučavanja ove tematike, skrenula bih pažnju čitaocima da se kremice oko očiju nanose tapkanjem domalim prstom i to u pravsu od spoljašnjeg ugla oka prema nosu, a ne kako je u uputstvu proizvođača navedeno od unutrašnjeg ka spoljašnjem delu oka.
    Lep pozdrav i "čitamo se". :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar i sugestiju. Sigurno ću ovo uzeti u obzir kada u buduće budem mazala ovu vrstu krema. Baš sad pripremam tekst o okoloočnim kremama pa u koliko imate neku preporuku bilo bi super da mi napišete. Hvala :*

      Избриши