INSIGHT Antioxidant - Šampon bez sulfata za obnavljanje kose (oni koji imaju jako suvu kosu će ga obožavati)🌸💮🌺 - Smile & Spirit - Beauty Blog

15 март 2021

INSIGHT Antioxidant - Šampon bez sulfata za obnavljanje kose (oni koji imaju jako suvu kosu će ga obožavati)🌸💮🌺

 

INSIGHT šampone sam otkrila u prodavnicama Alexandar Cosmetics i jako su mi se dopali. Ono što me najviše privuklo je da ne sadrže SLS/SLES, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju. Probala sam nekoliko njihovih šampona i uvek su bili dobar izbor. Odlični su i kao poklon, jer kome god da smo se odlučili da poklonimo, svi su bili zadovoljni. 

Informacije o proizvodu:

Zemlja porekla: Italija.
Proizvođač: ELEY, Bolonja, Italija
Postoje 2 mililitraže: od 400 ml i od 900 ml
Cena mu je: 552 din za 400 ml, 814 din za 900 ml
Može se kupiti online na sajtu Alexandar Cosmetics ili direktno u njihovim prodavnicama 
Evo i linka do šampona - Šampon bez sulfata za obnavljanje kose INSIGHT Antioxidant  pa ko želi može poručiti.

Ima izuzetno blag i prijatan miris, providan je, mada možda malo vuče na žutu boju. Pod prstima se oseti da sadrži različita ulja, i zaista je jako nežan kad je pranje kose u pitanju. Odlučila sam se za 900 ml pošto već dugo koristim njihove šampone i veoma dugo mi traju, možda i do godinu dana. Dolazi u pakovanju sa pumpicom, što olakšava korišćenje proizvoda. 
S obzirom da sadrži veliku količinu ulja mislim da nikako neće odgovarati onima koji imajaju masniju kosu.

Način korišćenja:

Proizvodjač kaže ovako: Naneti na mokru kosu i ravnomerno utrljati, pa potom temeljno isprati.

Nije neka mudrost koristiti šampon za kosu ali evo da vam prenesem kako ja koristim konkretno ovaj šampon.  Manju količinu šamona, veličine oraha, pomešam sa malo vode i nanesem na kosu. Izmasiram teme, pa zatim isperem detaljno. Ovaj šampon koristim kada mi kosa nije jako zaprljana. Primetila sam, da nakon njega, čak i ako imam dva pranja ovim šamponom, kosa se ipak brže zaprlja nego sa nekim drugim šamponima koje koristim. Uglavnom ga koristim jednom nedeljno u kombinaciji sa još nekim šamponom, na taj način da kosu prvo operem ovim, pa potom tim nekim drugim. Tako daje najbolji efekat, pa ne moram prati kosu 4, 5 dana ( osim u nekim situacijama kad mislim da treba da je operem i ranije iz nekog razloga proslave, rodjendani, itd.) Stvarno se trudim da kosu perem samo jednom, eventualno dva puta nedeljno. Možda će ovo nekome zvučati čudno ali primetila sam da što je češće perem, ona se više masti. Već nekoliko godina u nazad se trudim da je perem jednom ili dva puta nedeljno,a zaista se ne sećam kad sam je prala tri puta u nedelju dana. Naravno ukoliko boravim u zadimljenim prostorijama i kosa povuče neke neprijatne mirise, sigurno je da ću je oprati bez obzira da li je pranje "došlo na red" :)

Moji utisci nakon korišćenja:

Ovo je hranljivi šampon koji je obogaćen sojinim puterom, uljem lešnika, jojobom, zatim organskim ekstraktima šargarepe, fitokompleksima koji su bogati vitaminom E. Što bi se reklo, sastav mu je zaista sjajan u pravom smislu te reči, te ipak utiče na to da se kosa malo brže zamasti, nego što je to slučaj sa nekim drugim šamponima. Ovaj šampon pruža izuzetnu hidrataciju kosi, bar je to slučaj sa mojom kosom, i nakon pranja, čak i ukoliko ne stavim masku ili regenerator (što se dešava samo u slučajevima kada testiram neki proizvod :D ) kosa se lako može očešljati i ako se osuši prirodnim putem bude baš svilenkasta, sjajna i meka. Na pakovanju piše da sadrži antioksidanse koji čuvaju kosu od štetnih uticaja slobodnih radikala, a beta karotin štiti kosu od spoljašnjih zagadjivača. Mislim da je ovo stvarno tačno s obzirom da već duže vreme koristim ovaj šampon i mogu reći da mi jako prija. Ukoliko imate zdravu i sjajnu kosu, mislim da  nije loše imati i ovaj šampon, ono manje pakovanje u kući, pa s vremena na vreme oprati kosu njim. Ako imate oštećenu kosu, koja se mrsi, kida, puca, teško raščešljava, nema elastičnost, bez sjaja, u tom slučaju bih vam preporučila da probate ovaj šampon kao jedini koji ćete koristiti 3-4 meseca, pa nakon tog vremena ćete primetiti i razliku u kvalitetu, pre i posle.

Sastojci:




Link ka sajtu za analizu sastojaka  CosDNA Cosmetic Ingredients

Zaključak:

Ono što bih mogla reći za ovaj šampon je da je izuzetno blag, jako lepo neguje kosu i ne isušuje je. Ako vam je kosa oštećena i potrebna joj je dodatna nega i u vidu blagog šampona, ovaj šampon je moja topla preporuka. Takodje, ako vam se kosa lako mrsi, a posebno ako je teško raščešljavate nakon pranja ovaj šampon može biti vaš prvi izbor. Medjutim, ako vam se kosa lako masti mislim da u tom slučaju ovaj šampon ne bi bio najbolji izbor, ili ukoliko se i odlučite za njega zbog jako dobrog sastava, koristite ga u prvom pranju. 

Ukoliko vam se ovaj tekst dopao pišite mi, šaljite mi i svoje predloge o čemu biste još želeli da čitate ovde na blogu ili na Instagramu Smile & Spirit

Budite nasmejani i vedri,
prijatan dan želi vam 🌸💮🌺 Gordana 🌸💮🌺 😊

Ukoliko se bavite pisanjem bloga, proverite ovaj link možda vam bude od koristi:

Нема коментара:

Постави коментар